Waar we al anderhalf jaar vóór de zwangerschap van onze dochter een meisjesnaam hadden, vinden we een jongensnaam toch wel lastig Jullie hebben altijd zo lekker veel inspiratie, dus welkom om onderstaand lijstje aan te vullen en/of jullie mening over te geven Onze dochter heet F.abiënne E.mma M.ae Lijstje wat we tot nu toe hebben (in willekeurige volgorde): Colin Joshua Julian Benjamin James Oliver/Olivier Beau/Bo Dean Aron/Aaron (als 2e of 3e naam) M’n man kwam gisteren nog met Carlos, maar die heb ik meteen afgeschoten
Maxim dacht ik meteen aan Verder: Fabi.ënne en… Terry Quinten Wessel Wesley Tyler Deacon Denzel Tyrone Ferron Ferre Fedde Veel engelstalige/ Engels klinkende jongensnamen zie ik in jullie rijtje staan, dus heb daar verder mee gebrainstormd. Hieronder namen die niet persé Engels aanvoelen voor mij, maar die ik wel goed vind matchen met Fabi.ënne, naast het eerder genoemde Maxim dus : Silvan Julius (Silvan en Julius hebben beiden een deel van Julian toevallig ) Silas Vincent Victor Hugo Ricky Leon Lennard Een naam met één lettergreep, zoals Dean, zou ik zelf naast een naam met drie lettergrepen (F.) niet doen. Vind het gat dan te groot als je snapt wat ik bedoel. Uit jouw rijtje zou ik voor Olivier gaan
Van jullie lijstje vind ik Benjamin en Olivier het leukst En ook beide goed passen bij F.abiënne Verder misschien nog: Bastiaan, Christian, Daniël, Elias, Gabriël, Julius, Leander, Mathias, Pepijn, Quinten, Raphael, Samuel, Tristan, Wessel
Echt mijn smaak van namen! Behalve Aron en Oliver/Olivier Colton Caleb Matthew Brycen Preston Quinten Jeremy Dominic Skylar Brooklyn Damian Brandon Rylan Jeremiah Greyson Evan Ian Floyd Bruce Landon Lennon Denver Bronx Brooks Holden Mitch /Mitchell Scott Everett Hudson Elliot Etienne Myron Logan Lennox Jordan Royce Rocco Destin Joël Kane Christopher Declan Wyatt Liam Dion Cameron Gabriël
Van jouw lijstje vind ik bij Fabienne passen: - Julian - Benjamin - Olivier - Beau - Aaron Succes met de zoektocht
Ik vind naast de naam van jullie dochter een naam met meer lettergrepen het mooist staan. Van jullie rijtje vind ik het mooist: Benjamin Julian Joshua.
Thanks voor jullie ideeën! Staan er zeker een aantal tussen die ik ook even ga toevoegen en met m’n man ga bespreken
Ooh ik zie dat ik niet meer had gereageerd, sorry Oa Silvan, Jonathan, Thomas en (Se)Bastiaan zijn erbij gekomen. We zijn er ook nog steeds niet uit
Leuk! Silvan had ik zelf aangedragen zie ik, maar uit dit rijtje van 4 vind ik zelf (Se)bastiaan misschien nog wel leuker bij Fabi.ënne passen! Leuk extraatje ook dat bij beiden de laatste én één na laatste letter hetzelfde zijn
Jaa inderdaad! Bastiaan werd hier door iemand geopperd en daar maakte ik zelf ook nog de optie Sebastiaan van