Wij zijn op zoek naar een stoere korte jongensnaam Zoals dean, jace, mick, max maar er is nog steeds niet echt een naam die bij ons de doorslag geeft. Vaak op internet gekeken maar daar kom ik ook niet echt iets tegen hebben jullie misschien leuke ideeen???
Misschien heb je hier iets aan : Sam Quint Raf - Raff Thorn Rhett Shaw Lou Chase Reece - Rhys Seth Miles Niles Shay - Shea Vance Bryce Flynn Jed - Jedd Wayne Nash Dwight Blayn - Blain Floyd Dez Cliff Troy Dain - Dayne Brett Clint Bing Chad
-Kaj -Vico -Roan -Alec -Don -Jaz -Ray -Duke/Duc -Cas -Dane -Dani -Matt -Wes -Vin -Kian/Kean -Ace -Riff -Deon -Ilai -Jent -Marc -Revi
James Jaime Neill / Neil Lloyd Mitch Kyte Just Lenn Kane Sid Mex Mack Jaive / Jave Sky Josh Lee Boyd Jem Kai Lev Sil Thom Jean Sean Mace Jones Royce Roy Jur Rex Dan Ryan Ian
Ik hou niet zo van verbasteringen en afgekorte namen. Maar een oerhollandse jongensnaam van 1 lettergreep vind ik al snel stoer en gevoelsmatig ook 'eerlijk', in tegenstelling tot veel populaire namen, die vaak gemaakt aandoen. Bart Bas Bram Cas Daan Dirk Gijs Job Joep Koen Max Sam Stijn Teun Tom