Ik ben nog maar 11+4 weken zwanger van een tweeling dus we hebben nog tijd zat maar we zitten al wel naar namen te kijken. Ons zoontje heet C.as en zoeken dus een jongens en meisjesnaam die hier mooi hij passen. Zelf zaten we te denken aan een naam met 1 lettergreep of maar 3/4 letters maar misschien past een langere naam er ook wel bij. Meisjesnaam vind ik Fem(m) leuk en jongensnaam Jim. Maar ben nog opzoek naar andere namen die bij C.as passen. We weten dus nog niet of we j/m krijgen of j/j of m/m.
Juul Eve Floor Tess Noor Rixt Mijs Lynn Saar Liv Pip Lieve Muriel Nele Eline Benthe Romee Linde Lena Jolijn Iris Maaike Flore Mirre Ava Nine Merel Merve Wende Dana Ize Lune Veerle Claire Lotte Marijn Olivier Silvijn Samuel Duco Rune Julian Flynn Florian Matthijs Joren Jorn Jarne Jelte Bjarne Milan Boaz Pepijn Lux Jur Sam Noud Rens Zeb Dex Kay Duuk Finn Stef Twan Raff
Boyd Dane Jace Jack Jent Tuur Ralf Loek Ties Bois Siem Timo Bart Mels Melle Mees Lou Fee Fay Ruth Puck Liz Sue Fedde Tygo Mylo Mika Misha Robbe Borre Ditte Jula Nina Tara Lola Lotte Zoe
Leuk, C.as! C.as en... Siem Mats / Mads Lev Ties Joep Gijs Finn Thije Timo Nick Lars Frank Daan Jip Duuk Boet Luut Leon Thijs Jaap Davy Dave Luuk Jan Lenn / Len Jeff Sjef Stef Mika Milo Mylo Rob Jur Lex Alex Sam Jens Rens Reza Geza Ries Dies Mint Nova Fien Mare Yentl Cato Kaya Maya Lore Lize Pip Wies Inge Ilse Riek Nore Mila Ivy Flo / Flore Ina Pien Miep Riek Lea / Leah Imee
Cas, fem en Jim hebben ook op ons lijstje gestaan. Leuk! Joe Niek Koen Ben Ruud Stan Sten Sven Kate Maud Lot Loes Sien Kim Jet
Ik twijfel nu aan Jim vanwege de uitspraak.. Maar vind m nog steeds leuk, haha. Ik had gisteren een lijstje gemaakt van namen die onder andere hier voorbij kwamen en mn man had wel een punt. Jim en fem eindigen allebei op een M en de achternaam begint met een M. Hij vind Ties wel leuk en Zoë.
JJ Jim en Lex Dani en Revi Abel en Milo Ferre en Jurre Rik en Jur JM Luuk en Saar Ella en Levi Fien en Joep Mila en Otis Tara en Vigo MM Mia en Evi Fem en Lot Liv en Jet Elin en Jara Nina en Vera