Wij zijn lekker moeilijk aan het doen hihi. Maar we zijn op zoek naar een meiden naam met 6 letters en ergens midden in de naam 2 dezelfde medeklinkers. Iemand ideeën?
Siërra Siënna Stella Hannah Viënna/Viënne Lianne Rianne Leanne Moeilijk hoor. Ik kan wel heel veel namen met 5 letters en een dubbele medeklinker bedenken maar met 6 letters is lastig.
Anneke Jessie Elissa Alissa Dannee Jannie Lynnie Luenna Shelly Farrah Elinne Aletta Pff echt lastig hoor! Waarom wil je eigenlijk 6 letters en dubbele medeklinker?
nog meer ideeën : Willow Dyllis Summer Tessel Fallon - Fallyn Jennis Kellen Gittan Harriet Hannah Jazzra Franne Britte Dannée Jessie Meggie Sammie Tommie Ziggie Linnea Mattea Zinnia
Bedankt meiden! @ amberpepijn we hebben 2 boys rondlopen met 6 letters en dubbele medeklinkers. Dus een uitdaging om er nog een meiden naam bij te verzinnen ! Maar moeilijk! We hebben wel een mooie naam maar voeldoet niet aan de eisen hihi we hebben nog ff gelukkig en we komen er vast wel uit
Ik weet niet wat je stijl is, maar hier zomaar wat namen die bij mij opkomen: Sterre Emmaly Annaly/Annely Fennie Lianne Rianne Dianne