Goh, Telmo, bijzonder! Portugees-Spaans, dat zou ik dan nu wel erin houden? Of is dat niet waar jullie per se naar zoeken? Ik vind alle namen uit je lijstje wel mooi erbij passen verder, vooral Lindy en Reza. Isis vind ik iets minder. Of, om in de Spaans-Portugese sferen te blijven, misschien nog een idee: Alita Amarilis Angélica Calixta Camila Carlota Célia Charo Cloe Cristina Cruz Dalia Débora Dulce Elba Eliana, Iliana Eloísa, Elodia Emelina Esmeralda Estela Evelia Felipa Fidela Flávia Florinda Idoya Ines Fernanda Filomena Francisca Genoveva Gisela Isabel Jacinta Josefina Jovita Laura Leonor Lígia / Lygia Lílian Lívia Loida Lúcia / Lucía Luísa Lupe Luz Lorena Maite / Mayte Manola Marisa, Maritza Matilde Mayra Melisa Micaela Mireya Nieve, Nieves Nilda Noela Noemí Odalis / Odalys Ofélia, Felia Priscila Rafaela Rebeca Raquel Reina / Reyna Rocío Rosália, Rosalina Salomé Serafina Sofía Sol Susana Úrsula Verónica Xiomara Yamila
@ michelle Leuke reactie! Nu niet perse opzoek naar een Spaanse of Portugese naam. Telmo vonden/vinden we gewoon een zeer aparte leuke naam. Trouwens ook heel veel reacties gekregen dat mensen het een rare naam vinden maar dat wisten we van te voren. Dat is vaak als je opzoek bent naar een aparte naam. Ik geloof dat we gister de beslissing hebben genomen om voor Reza te kiezen. Uit de film "Ik ook van jou", daar hebben we de naam van.
Lindy, leuk! Helemaal omdat jullie zoon heeft meegedacht. Sorry maar ik vind Reza een jongensnaam... Was dat niet een personage in ONM destijds? *** ohh zie nu je verklaring, dus toch een meisjesnaam uit een film! Doen dus :-D *** Maar uiteindelijk gewoon je hart volgen Straks heb je de baby in je armen en dan weet je pas echt hoe ze moet gaan heten
hmm Reza is echt een jongensnaam. Vind hem wel heel leuk, alleen nu ik weet waar hij vandaan komt, toch maar niet..: Een van de namen van de ex-sjah van Iran (en van zijn vader)
Ik vind het altijd een beetje raar als mensen zeggen dat iets een jongensnaam IS. (sorry, ik ben een beetje geprikkeld, omdat mijn prachtige nichtje zo heet. Ik vind het prima als mensen iets een jongensnaam vinden, maar zeg niet dat dat het IS!) Ik vind Reza dus prachtig voor een meisje