Door ontstoken hechtingen lig ik nog hele dagen op bed Morgen komt de kraamzorg nog 5 uurtjes en na het weekend gaan de opa's en oma's voor mij en mijn 2 zoons zorgen overdag Daar ben ik ze super dankbaar voor! Maar toch voel ik paniek.... Ik kan echt bijna niks en heb hier zoveel moeite mee... Vandaag word ook nog beslist of de wond opnieuw word opengemaakt en schoongemaakt. Antibiotica heeft na 3 dagen nog nauwelijks effect... Ben opzoek naar wat steun en ervaring verhalen.
Hè, wat een nare situatie. Sterkte! Heb je geen recht op verlengde kraamzorg? Je verloskundige kan hiervoor indicatie geven.
Volgens mij heb je ivm je herstel mogelijk recht op langere kraamzorg. Kaart dit ajb zsm aan bij je verloskundige. Je kunt dan nog een aantal dagen meer zorg krijgen.
Herkenbaar Ik heb nog extra gekregen 3dagen 4/5 uur Ik was niet zelf redzaam, ml moest werken etc dat gaf allemaal recht op extra uren!
Heb al de max aantal uren gehad. Of ik moet zelf het volle uurtarief gaan betalen (Is aleen voor hele rijke mensen haha) De huisarts zei doodleuk dat ik het met familie moest oplossen. Ik heb een gezonde man dus via de verzekering nergens recht op...
Er kan op basis van niet zelfredzaam, partner werkend in kraamweek meer uren verkregen worden buiten de indicatie
Dat kan wel maar dan heb je echt een medische indicatie nodig van onder andere de verloskundige. Tenminste, was bij mij wel zo. Weet niet hoe het zit bij alle verzekeraars. Ts, wat naar dat je zo'n last hebt. Kan je man geen vrij krijgen, desnoods zorgverlof? Veel sterkte ermee.
Ik heb inderdaad op medische indicatie nog 4 volle dagen kraamzorg gekregen. Inmiddels gaat het lichamelijk kleine stapjes vooruit. Maar wat voel ik me nog moe en slap! Het heeft tijd nodig zeggen ze, maar vind het maar moeilijk
Och ik voel met je mee!!! Ik heb na de laatste bevalling 4 weken in bed gelegen. Gelukkig kon ik op een gegeven moment wel voor de kleinste zorgen. Maar mn eteb en drinken werd boven gebracht. Aan alles komt een tijd. Probeer och van de kleine te geniet!
Beetje laat, maar ja. Ik heb verlengde kraamzorg gehad en daarna had mijn man vakantie. N 4 weken begon mijn man weer en school. Mijn moeder is toen nog een maand gekomen smiddags om te helpen in de spits met ophalen van school. Heftig was t wel ja