Nog steeds zwangerschapsstreep

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Christina83, 9 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Christina83

Christina83 Actief lid

28 dec 2007
    268
    0
    0
    Tijdens mijn zwangerschap verscheen er zo'n bruine zwangerschapsstreep op mijn buik. Nu ben ik inmiddels 2 maanden geleden bevallen, maar die streep is nog steeds opvallend aanwezig. Wie kan mij vertellen wanneer hij weer vervaagt? Met een dikke buik vond ik het nog wel grappig staan, maar nu is het geen potje... Zeker in combinatie met die striae en een flubberig buikje :(

2. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    duurt nog wel even hoor die streep, die kan er zelfs wel een jaar blijven zitten!
    Onze kleine is nu bijna een half jaar en ik heb nu pas de indruk dat de streep langzaamaan verdwijnt.
    Dus je zult helaas nog even geduld moeten hebben ;)

3. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Toevallig vorige week nog gelezen: de streep vervaagt na ongeveer 9 tot 12 maand.

Jammergenoeg heb ik het zelf alledrie keren nooit gehad. Leek me wel zo cool, zo'n streep!

4. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    is ook best leuk, vind ik dan

5. Lotuske

Lotuske Lid

1 jul 2008
    30
    0
    0
    Heej allemaal,

Ik ben 4 en halve maand geleden bevallen en had ook een enorme streep op mijn buik staan.

Hij is inmiddels nog lang niet weg maar wel een stuk kleiner en vager geworden.
    Ook is het in mijn navel helemaal zwart geweest, zag er erg vreemd uit maar kreeg het er niet uit of af.
    Ook dit word nu minder dus had ook met de straap te maken.

Ik hoorde dat hij bij sommige nooit helemaal verdwijnt en dat hij soms na de bevalling al weg is.

6. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    ik ben 9 maanden geleden bevallen en hij zit er nog. wel lichter maar hij is nog steeds niet weg...

7. Bubbles

Bubbles Actief lid

26 okt 2007
    259
    0
    0
    Die van mij zit er ook nog. inderdaad wat minder nu......
    trouwens ook nog haartjes die ik cadeau heb gekregen, wanneer gaan die weg? als dat ook zo lang duurt ga ik ze harsen!

8. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

13 jan 2008
    794
    0
    0
    ik vind het ook wel wat hebben, ben net een zebra :p

9. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Ik had ook een streepje, geen hele donkere maar toch zichtbaar omdat ik een hele lichte huid heb maar hij is nu eigenlijk niet meer te zien, zo een half jaar na de bevalling. Ging dat ook maar zo snel voor dat overtollige vet en die striae! ;)

10. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Bij mij is hij ook na een dikke half jaar verdwenen!

11. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Ik heb ook nog m'n zwangerschapsstreep :D
    En ik ben er trots op !
    Dan heb ik ten minste nog "iets" van m'n zwangerschap :D:D

-X-

12. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

13 jan 2008
    794
    0
    0
    @MamaMirella, nou ik heb voor de rest nog genoeg over (striae) van de zwangerschap.... :|

13. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Hihihi... Ja, dat is de 'mindere' kant van zwangerschap, ik heb er een paar maar gelukkig, er valt mee te leven !

-X-

14. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Niet om jullie te ontmoedigen ofzo, hoor... Maar mijn zwangerschapsstreep is nog steeds te zien... :D En Jelle is 13 en een hlave maand... :)

Ik vind het wel wat hebben, eigenlijk... Een leuk aandenken aan de zwangerschap! :D (Ik ben een van de gelukkigen die er geen flubbertje vet of striae aan overgehouden heeft)

15. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Ja, mijn buik ziet er gelukkig ook redelijk goed uit..
    't Is een beetje 'slapjes' maar daar kan wat aan gedaan worden!
    En hier en daar wat kleine striempjes...
    Maar 't valt reuze mee eigenlijk, als je ziet watvoor MEGABUIK ik had haha !

-X-

16. fantasy

fantasy Actief lid

24 jul 2007
    473
    0
    16
    Veluwe
    Oh die haartjes! Die heb ik ook gekregen op mijn buik! Ze zitten er nog steeds. In het begin van zwangerschap schaamde ik me ervoor dat ik van die donkere haartjes op mijn buik had, maar ik hoorde al snel dat dat bij meer vrouwen voorkwam en nam het maar voor lief. Van mij mogen ze nu eindelijk wel eens weg gaan. De zwangerschapstreep zit er ook nog en mijn navel is nog erg donker. Al met al vind ik mijn buik helemaal niets. Striae heb ik gelukkig niet gekregen.

17. meisje2000

meisje2000 Actief lid

18 mrt 2007
    199
    0
    0
    glastuinbouw
    friesland
    Wendy is nu 13 en een halve maand en ook bij mij zie je de streep nog heel lichtjes.
    Ik stoor me er niet aan en heb het meestal niet eens in de gaten.

18. NewMama

NewMama Lid

1 mei 2008
    87
    0
    0

Ik heb die haartjes weggehaald met een pincet, wat verschrikkelijk zeg....streep is ook nog te zien, ben benieuwd hoe lang ik die nog hou...hihi

19. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    De streep had ik ook heel erg duidelijk en nu is ie zo goed als weg bij mij heeft het zo'n beetje een jaar geduurt.

20. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Bij mij is ie inmiddels steeds lichter aan het worden, duurt niet lang meer dan issie weg

Deel Deze Pagina