Wat een rare foto! Hoe heb je die gemaakt?! Je kunt beter de hele test erop zetten, dan is het voor ons duidelijker.
hey jes Ik ga het zo nog een keer proberen, maar omdat het donker was kreeg ik geen goede foto gemaakt ik ga zo nog een ovu doen en dan zal ik van alle 2 een foto erop zetten heb net een zwtest gedaan maar nou weet ik niet of ik het WIL zien, maar volgens mij zie ik een heeeeeele lichte streep maar daar pin ik me even niet aan vast zondag nog een zwtestje doen. Ook heb ik nog steeds een lichte menstru dus ik snap er niks meer van maar ik zal er zo een betere foto op zetten
hahaha schei uit met je zwangerschaps test hihi ik zit nu nog te kijken naar het lichte streepje van gister LOL succes zometeen... welke zwangerschapstest heb je gebruikt? grtz
Ik heb alles van sensitest Maar ik schei ermee uit de ovu geeft weer 2 streepjes aan maar nu lichter dan gister ik ga niet meer testen niet eerder meer dan dat ik op mn 11e dag zit gek wordt je ervan pffffff hahahhaah de goeie foto's staan nu in mn album nu kan je het wel goed zien
en heb je ook een foto van je zwtest? of is dat lijntje ook zichtbaar voor het oog maar onzichtbaar op de foto?<-- is bij mij namelijk groetjes van Ramona
ja voor de foto is hij onzichtbaar en voor het blote oog net waarneembaar maar dat zeg ik is het omdat ik het wil zien of wat hahahahaha k heb m van ellende ook maar weg gegooid want je blijft kijken van ben ik nou gek of niet hahahaha k zal morgen nog 1x een ovu doen en dan vind ik t wel best mn lichaam loopt me gewoon te treiteren hahahahaha ik moet er wel bijzeggen..... ik had een half uurtje voor dat ik de ovu deed ook al een keer geplast dus misschien is hij daarom lichter... ik weet het niet meer grrrr misschien was ik weer te vlot met ovutesten maar ben nog wel ongi, niet meer heel erg maar nog wel bruine afscheiding.... wat doet ons lichaam ons toch aan
ow nu lees ik weer dat je de testen rond de zelfde tijdstip moet uitvoeren, dan zou ik m vanavond om 11 uur pas moeten doen oepssssssss
ach ja t zal allemaal wel hahaha ik vind t wel best. ik zal morgen wel nog ff ovu testen en dan vind ik t wel best als er niks veranderd is hihi
Je kan beter vanaf dag 9 beginnen met ovutesten. Want als je een luteale fase hebt van 18 dagen ( 19 dagen dus ) kan je best een eisprong hebben op dag 10.
pfff ik snap er helemaal niks meer van ben zo misselijk als wat, heb vreselijke steken aan mn zei heb net weer een ovu test gedaan en nu is hij weer donkerder dan gister heb er gister 2 gedaan in de morgen en avond zie foto geef mijn porsie maar een fikkie
ben je echt niet zwanger? Ik zou er over een paar daagjes nog een zwangerschapstestje tegenaan gooien! Wie weet...
Hey trees ik weet het niet meer vandaag is het mn laatste menstruatie dag heb 2 zw testen gedaan maar daar wordt ik ook niet wijzer van ik test donderdag nog wel een keer met een zwangerschaps test
weet je zeker dat je niet gewoon een hele vroege eisprong hebt? Het gebeurt niet vaak, maar het gebeurt wel!
normaal gesproken heb ik die pas op de 14 a 15e dag nu zit ik net op dag 6 van mn cyclus mn laatste menstru dag. maargoed het zou een keer kunnen al zou ik eigenlijk pas vanaf de 18e moeten beginnen met de ovu testen. maar door mn nieuwschierigheid kwam ik erachter dat ze nu al zo donker zijn. we wachten gewoon af
Spannend hoor! Wat zullen de dagen lang voor je gaan duren, maar ik hoop het voor je. Laat je het weten als je meer weet?
Je ovulatietesten zijn tot nu toe allemaal nog negatief. Het testlijntje moet even donker of donkerder zijn dan de controlestreep en dat is hij nu nog niet. veel vrouwen hebben het lh-hormoon in de urine, vandaar dat de testen nu ook een lichtere streep geven. het wil echter nog niet zeggen dat je de piek al hebt bereikt. Gewoon doorgaan met testen (iedere dag eentje), totdat de streep even donker hetzij donkerder is. Probeer van te voren niet te veel te drinken en 4 uur niet te plassen. Bij de meeste ovulatietesten mag je geen ochtendurine gebruiken. Heel veel succes!
hahaha ja inderdaad de dagen duren me nu al te lang ben in staat elke dag te testen maarja dat heeft geen zin hihi dus ik moet t volhouden tot woensdag donderdag denk ik hihi
Hoi hoi ja dat ze negatief zijn dat weet ik, maar het is toch raar dat ze al zo donker zijn terwijl ik nog ongi ben. k ben vanmiddag naar mn nichtje toe gegaan met zon test (hihi) die zit ongeveer op de zelfde cyclus als ik, en heb haar een test laten doen, er verscheen maar 1 streepje de controlelijn maar er was nergens een 2e te bekennen maargoed zoals het op papier staat kan ik vanaf donderdag gaan testen voor de eisprong dus dan gaan we dat maar netjes doen he