HELP ! nog ongi maar positieve ovutest

Discussion in 'Zwanger worden' started by twigger82, Apr 11, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    1,648
    0
    0
    Nou wat hier aan de hand is weet ik ook niet meer
    maar ik ging net naar de wc om te plassen, ik veeg af en helder bloed
    wat kan dit nou weer zijn
    heb wel de hele dag al buikpijn en krampjes maar ben net een dag niet meer ongi
    Nu weet ik het echt helemaal niet meer :(

2. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    1,648
    0
    0
    en weg is het weer de bloeding
    wat kan dit nou weer geweest zijn ?
    ZUCHT hihi

3. Niet meer actief

Ze zijn echt te negatief om zwanger te zijn.
    Sommige vrouwen dragen wel het LH-hormoon bij zich de hele cyclus en sommige niet.
    Ik gebruikte zelf persona en ik had ook mijn hele cyclus een vrij donkere tweede lijn.
    Persona werkt natuurlijk anders dan jouw ovutesten. Maar hun meten ook het LH-hormoon.
    En hoe weet je dat elke keer rond dag 14/15 je eisprong hebt?

Je zou nu toch gaan ontdekken wanneer je je eisprong hebt doormiddel van ovu testen?

Het kan best dat je op dag 10/11 een eisprong hebt
    En dat je luteale fase gewoon wat langer is.

En over je bloeding, dat is ook vrij normaal dat er soms opeens nog wat bloed vrij komt terwijl je een dag niet bloed.

4. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    1,648
    0
    0
    Hey hey

sinds ik gestopt ben met de pil heb ik iedere keer op de 14e of 15e dag een stevige pijn in mn buik, links of rechts dus daarom denk ik dat ik dan mn ei heb
    maar dat wil ik nu zeker weten vandaar dat ik deze maand eens ga testen met ovu's of het echt mn ei is snap je ?
    en die bloeding, jah ik weet ook niet wat het was
    gister had ik mn laatste dag met een beetje bruinbloed en straks ineens bij t afvegen helderrood bloed maar bij de voldende plas was het alweer weg.
    heb ik nog nooit gehad, maargoed het zal wel goed zijn hihi
    Maar nog 3 dagen en dan ga ik voor mn ei testen want als het goed is heb ik de 21e of 22e mn ei dus ben benieuwd

5. Niet meer actief

Je kan echt beter vanaf dag 9 testen voor je ei, stel je hebt het wel op dag 10 en die pijn van dag 14/15 is iets anders ( geen idee wat maar je weet het nooit )

6. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    1,648
    0
    0
    vanaf dag 9 al ?
    in de gebruiksaanwijzing staat vanaf dag 11 dus ik had er al een dag eerder van gemaakt. maar dat kan ik ook best wel eens doen ja, heb nog 9 testen liggen dus dan begin ik woensdag al met testen... ben benieuwd :D
    bedankt voor de tip

7. Niet meer actief

Ik dacht altijd dat je met een cyclus van 28 dagen vanaf dag 8 of 9 moest testen, vanwege misschien een langere luteale fase.

8. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    1,648
    0
    0
    gemiddelde lengte van de cyclus start met testen
    21 dag 4
    22 dag 5
    23 dag 6
    24 dag 7
    25 dag 8
    26 dag 9
    27 dag 10
    28 dag 11
    29 dag 12
    30 dag 13
    31 dag 14
    32 dag 15
    33 dag 16
    34 dag 17
    35 dag 18
    36 dag 19
    37 dag 20
    38 dag 21

Zo staat het in de gebruiks aanwijzing van sensi staat ook op hun website, maar ik zal eens vanaf woensdag gaan testen, zal wel elke dag een foto maken dan kunnen we zien wat en wanneer :D

9. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    1,648
    0
    0
    aaaaaaaaarrrrrrrrrrgggggggggghhhhhhhhhhhhhhh om gek van te worden !
    ik zit nu op dag 11 van mn cyclus.... je zou nu toch denken dat de ovu test donkerder moet gaan worden ?
    Maar niks is minder waar
    hij blijft wel een 2e lijn aan geven maar echt donkerder wordt hij niet
    de 21 zou ik mn ei moeten hebben als het goed is maar ik weet het niet meer....
    mn dokter heeft me aangeraden om smiddags om 12 uur te testen dus dat gaan we vanaf nu maar doen dan.
    wie heeft er ook op het laatste moment nog een posi test gehad ?
    Zie album voor testen

10. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    Twigger, ik heb meestal op de dag van of de dag vóór mijn eisprong pas een positieve test. Kan dus best dat ie op de 20e of 21e pas positief gaat zijn...
    (de dagen ervoor is ie bij mij altijd wel duidelijk te zien, maar nog niet positief)

11. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    1,648
    0
    0
    ja maar dat kan toch niet ?
    als de test positief is dan heb je toch pas na 24/36 uur je ei ?
    ik snap er niks meer van hahahahahaha
    het zal wel goed zijn
    toch nog maar even 3 dagen afwaschten maar
    en wat duurt wachten lang :p:p

12. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    1,648
    0
    0
    ik heb even in je album gekeken en snap wat je bedoeld ja
    ik zie je ovu's en idd bij jou komt ie echt op het laatste moment inzetten
    jammer genoeg heb ik dat niet, extra verwarrend dus :(
    bij mij zitten ze er gewoon elke dag

13. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    Als je 1x per dag test en de ene test net vóór het begin van je LH-piek is, dan zit je dus al op 23 uur (ofzo) ná de start van je LH-piek bij de test van de volgende dag. Dan kan je dus vlak na die test je ei al hebben....

Frustrerend he? :-? Ik ben naast de testen ook gaan tempen > weet daardoor dus dat bij mij mijn ei ook wel eens op de dag van de eerste positieve test al is.

14. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

Feb 9, 2007
    1,198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    @ twigger82...volhouden! hahaha ik heb eens in mijn glazen bol gekeken en tussen morgen en dinsdag heb jij een posi ovutest :p ;)
    grtz Ramona :)

15. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    1,648
    0
    0
    whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahahahaahahhahahaahh
    ja hooooooooooor :p
    zal zo om 12 uur is testen dan kijken we wel weer
    van die zwangerschapstesten wordt ik ook niet goed, hij blijft een heel licht lijntje aangeven maar hij wordt niet donkerder :S
    gister weer getest
    k wordt er niet goed van hahaha
    je hebt echt wat aangehaald hier :p
    gister was mn ventje thuis en schoof m de zwtest onder zn neus.... ja zegt ie ik zie ook 2 lijnen
    grrrrrrrrrrrrrrrrrrr mannen ! :p

16. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    1,648
    0
    0
    maar trouwens ik zit net te denken
    ik heb helemaal niet verteld hoe deze cyclus in elkaar zit :S
    nou let op:
    24 maart werd ik ongi toen was ik 4, 5 en 6 april vruchtbaar (daar hebben we dankbaar gebruik van gemaakt :p)
    dan zou ik de 7e mn ei hebben maar de 8e werd ik ongi (denk ik dat het is geweest) maar dat was pas dag 16 van mn cyclus.
    dan zou ik de 14e mn innesteling hebben en die dag verloor ik weer eventjes bloed. kan dus mn innesteling zijn geweest.
    en zit net te denken daarom kan het ook wel eens zijn dat mn ovutest lichter wordt.
    pffff ik weet het niet meer
    als ik uitga van de ongi van 24 maart dan is maandag mn nod en als ik toch de 8e weer ongi ben geworden dan heb ik maandag mn ei en 6 mei mn nod
    dat gereken op de vroege morgen bah bahhhh

17. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

Feb 9, 2007
    1,198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    ik reken even mee :confused: hahaha maar met andere woorden is je cyclus (als je die bloedingen als ongi gaat rekenen) kort?
    hoeveel dagen of weken zaten er tussen die bloedingen?
    kom er ff geen wijs uit hihi
    grtz

18. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    1,648
    0
    0
    als ik de bloeding van 8 april meetel dat heb ik een cyclus gehad van 16 dagen (wat ik nooit heb gehad)
    maar als ik die bloeding niet meetel dan klopt alles wel
    24 maart ongi, 4, 5 en 6 april vruchtbaar
    dan zou ik de 7e of de 8e mn ei hebben (8e kreeg ik die bloeding)
    dan zou ik de 14e mn innesteling hebben en daar had ik die ene veeg helderrood bloed
    en dan zou ik nu maandag weer ongi moeten worden

19. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

Feb 9, 2007
    1,198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    :confused: :) :cry: ;) :confused: 8) :D :) of zoiets ....en de zwangerschapstest geeft een licht streepje? dit is echt wazig :p maar ik zou zeggen : blijf die ovu testen doen want als je zwanger zou zijn dan worden die ook positief en dat blijven ze ook als er genoeg hcg is ;)
    en foto's blijven maken he :)
    (hoezo ik vind het spannend) volgens mij kom ik echt een zwangerschaps hormoon te kort hehehe
    groetjes van Ramona

20. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    1,648
    0
    0
    ja die kl*te zwtest blijft een licht lijntje aangeven.
    ik dacht eerst ik ben gek ofzo
    dus mn ventje kwam gister thuis dus ik zei kijk jij eens zegt ie ja ik zie ook een streepje, wel heeeeeeeel licht maar hij zag m wel :S
    en dat is t kloooooot erige ervan als hij nou duidelijk niks aan zou geven dan is het klaar
    maar nu zit je steeds zal het wel of zal het niet :(
    en die ovu's blijven ook steeds bijna de zelfde kleur aangeven pffffffffffff hahah
    maar tegen 12 uur zal ik weer ovu-en :p en dan zal ik er meteen weer een foto van maken oke ?

Share This Page