Help, nog steeds geen meisjesnaam!

Discussion in 'Babynamen' started by Silvana0807, Mar 28, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Silvana0807

Jul 18, 2011
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel erg bedankt voor het meedenken ladys!
    Staan veel namen bij die ik leuk vind, maar helaas is mijn vriend niet de makkelijkste :(

Amy vind hij heel erg leuk, maar ik ken mensen die zo heten en dan vind ik het al minder orgineel ;$

Luna & Lina vind hij ook niet leuk, Lina vind hij net een afkorting van andere namen.. ik vind lina wel leuk..

Noa ook super leuk maar zijn nichtje heet al zo, dus ook niet echt leuk!

Mijn schoonzus is nog niet zwanger, maar vind het dan gelijk niet leuk meer om dan nog die naam te doen..

Ben nog steeds niet overtuigddd! :(

Hij vond Maylee ook leuk, maar ik niet zo.. k weet het allemaal ff niet meer!

2. Tamio

Tamio Niet meer actief

Amee
    Aimee

3. oxbow

oxbow Niet meer actief

In dit geval was ik eerder met deze naam, want deze stond al bij de andere als meisjesnaam en heb ik het nooit geweten dat zij dat ook mooi vond.
    Nu hadden we het er toevallig over en zo kwam ik er achter dat zij dat ook een mooie naam vond.
    Ik weet niet of het jatten is, al zou je het echt geheim houden voor elkaar en je hebt je kindje al de naam gegeven ga je het toch ook niet veranderen, omdat je (schoon)zusje die naam ook in haar hoofd heeft, dan heeft je kindje die naam al.

Mijn moeder en tante hadden ook dezelfde naam voor een meisje en hun hadden ook zoiets van wie het eerst is die heeft geluk.

4. babydreams1980

Mar 11, 2011
    46
    0
    0
    verpleeghuiszorg
    hardenberg
    Maudy
    brendy
    ivy
    succes met kiezen!

5. Ginie