hoi, ik ben eind juli gestopt met de pil. De eerste twee keer kreeg ik op vrijdag door net zoals toen met de pil. De derde keer kreeg ik ze op donderdag door en de vierde keer op dinsdag. Sindsdien heb ik altijd op dinsdag doorgekregen. Zeer regelmatig dus. Maar gisteren kwamen niet door. Ik heb ook geen verschijnselen van de . dus ik begon al te hopen. ik kon me niet houden en heb een zwangerschapstest gedaan. Ge kunt u natuurlijk al inbeelden wat het resultaat is, niet zwanger dus. Ik verwachtte dus dat deze nacht gingen doorbreken, maar weer niets. Nu zijn we al woensdag avond en ik begin een heel klein beetje vocht te verliezen, maar zeker de moeite niet. Normaal gezien beginnen ze altijd meteen goed. ik heb ze telkens heel hevig. En nu amper een druppeltje of twee. Ik begrijp er dus niets van en ben er helemaal ondersteboven van. Ik ben helemaal uit mijn doen. Ik ben gewoon een hele dag gaan winkelen om mijn zinnen te verzetten. wat zou dit te betekenen hebben? wat zouden jullie in mijn plaats doen? mercikes dat ik mijn zorgen bij jullie kwijt kan hé. ik moet het ergens kunnen vertellen.
Bedankt, ik kan toch heel emotioneel reageren op dat vlak hoor. Ik voel mij sinds mijn eisprong ook heel moe. Opvallend meer dan anders. ik moet mij vooruitslepen. Ook voel ik mij sinds deze middag duizelig. Precies of ik elk moment kan wegdraaien;Ik hoop dat ofwel mijn regels snel doorbreken ofwel ik een antwoord krijg. want ik ben iemand met weinig geduld spijtig genoeg.
Ik kan me voorstellen dat je van slag bent. Is je cyclus altijd wel even lang. Heb je misschien verder iets meegemaakt wat stress heeft veroorzaakt (kan het ook verlaten). Dus nog even afwachten hoe moeilijk ook. Misschien is het nog te vroeg om te testen. Doei X Nikkie
dat is net het raarste. Het is de eerste maand dat ik er eigenlijk niet mee bezig was. voordien was ik er constant mee bezig en net deze maand heb ik er niet aan gedacht. Gewoon omdat ik mij dit had voorgenomen de vorige keer. Er is ook niets speciaal gebeurd waardoor ik zenuwachtig of zoiets was. dus ik vind het allemaal raar. we zullen wel moeten afwachten hé.