Help, nu al een dikke buik?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ikke101, 25 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Schrik dus niet als je buik met 10/12 weken ineens weg is. Dan zijn je darmen weer rustig (kan ook eerder) en lijkt het ineens weg/veel minder :)

2. MoJo1986

MoJo1986 Bekend lid

2 sep 2014
    559
    22
    18
    NULL
    NULL
    Ik doe als ik een langer truitje aanheb of mijn jasje op het werk (ben verpleegkundige) mijn knoop open 's avonds. Thuis heb ik makkelijke kleding aan. Het wordt soms al erg lastig om te verbergen!

3. Loving

Loving Bekend lid

24 apr 2008
    904
    0
    16
    Mn eerste zwangerschap bleef mn buik plat tot zo n 14 weken. De tweede zwangerschap was het al wat meer opgezet. Nu vanaf zes weken mn buik ingehouden als ik met familie of vrienden was. Wij hebben ook getwijfeld of het een tweeling zou zijn maar dat lijkt toch echt niet het geval. Nu met 10 weken merk ik juist dat mn buik niet echt groeit. Het lijkt erop dat het dus mn darmen zijn die zo n bolle buik maken. Nu de ergste misselijkheid afzakt lijkt ook dat minder te worden.
    Ik was ook heel blij dat we het konden vertellen met zo'n 9 weken. Nu kan ik trots het beginnende buikje laten zien en hoef ik niet de hele tijd wijde blousjes aan.
    Geniet er maar lekker van. Heeft toch geen zin om ervan te balen. :)

4. ettol

ettol Actief lid

21 aug 2013
    233
    56
    28
    ja...het is niet te voorspellen wie er een grote buik krijgt en wie een heel bescheiden buikje. Ik had net als jij al vroeg een buikje, vanwege de darmen en dat baby direct aan voorkant ligt. Nu heb ik dus ook al een flinke buik. En iedereen heeft er wel iets over te zeggen. aangezien ik voorheen slank was en ook goed getrainde buikspieren had (dacht ik) vind ik het soms wel lastig. Maar ik hoor dan weer van vrouwen met een klein buikje dat zij ook opmerkingen krijgen en dat ze zich daardoor zorgen gaan maken...
    Probeer er lekker van te genieten en niks aantrekken van wat anderen zeggen!

Deel Deze Pagina