Vandaag is onze kleine weer op het KDV geweest. Helaas heeft hij het daar heel slecht gedaan. Normaal is hij daar heel tevreden, en huilt zelden. En thuis is hij ook veel tevreden en huilt alleen als hij honger heeft of naar bed wil. Vannochtend heeft ie nog lekker 1,5 uur geslapen op het KDV maar daarna begon de ellende. Hij heeft de hele dag gekrijst vanaf een uurtje of 11 tot 17.10 toen viel hij uiteindelijk of de arm in slaap voor een half uurtje. Toen ik hem kwam halen was hij net wakker en ook net weer stil na weer gehuild te hebben. Toen ik er was, was er niets aan de hand (wel erg moe natuurlijk). En in de mc begon hij te brabbelen en te lachen. Nu is er nadat hij de fles (eerder) heeft gehad, want hij huilde weer maar dat kan honger zijn geweest, weer gewoon tevreden en aan het brabbelen. Kan dit al verlatingsangst of iets dergelijks zijn? Is dat niet wat vroeg? En hoe kan ik hem hiermee helpen want volgende week moet hij weer naar het KDV. Bij mijn moeder ging het gister best prima, hoewel ook zij aangaf dat ze dacht dat hij het kamertje vreemd vond en daardoor iets slechter sliep. Maar daar komt hij dus ook 1x per week en dan nog af en toe als wij ergens naar toe moeten. Hij is nu ruim 5,5 maand oud, en 24 weken. Iemand ervaring en tips???
Niemand??? Hier net de kleine naar bed gebracht en dat ging gewoon zoals anders Ik begrijp er niets van en het maakt me ook een beetje verdrietig als de kleine zo verdrietig is geweest de hele dag. Het weekend "moet" (we komen natuurlijk gewoon naar huis als het niet gaat) hij ook naar opa en oma omdat wij feest hebben vrijdag en zaterdag, dus ik hoop dat het daar wel goed gaat, die kent hij natuurlijk ook beter, als dat het was tenminste...
Kan al het 26 weken sprongetje zijn en dan kunnen ze eenkennig zijn/worden. Hier een paar dagen en wij hadden gister ook weer heibel..volgend sprongetje. Succes
Hoop dat het eenkennigheid is, en dat hij er snel vanaf is, maar ik lees overal dat dit pas met 8 mnd echt komt... En de hele dag ontroostbaar huilen is natuurlijk wel heel extreem (maar ons mannetje is wel vaker extreem)
Met 8 maanden is het idd heviger...gister de hele dag miepen en huilen...ook echt overstuur...vandaag was alles weer goed dus kan ook van dag tot dag schelen...
En bij jullie ook zo heftig dat de kleine ongeveer 6 uur aaneengesloten heeft gehuild??? Want daar maak ik me vooral druk om, dat hij af en toe huilt omdat hij eenkennig is, prima, maar de hele dag??? Vind het zo zielig, vind het ook vreemd dat ze mij niet gebeld hebben
Mijn dochter begon met eenkennigheid met 3,5 maand! Ze was alleen stil als ze bij mij lag. Nu is het iets minder geworden maar ze moet aan iedereen die komt eerst wennen. Dan is het even goed huillen, maar daarna gaat t beter gelukkig.
Ik zit hiet met hetzelfde maar dan bij een gastouder. Ze wil daar niet slapen en huilt bijna al die tijd dat ze daar is Als ik haar dan op ga halen en ik heb haar vast is het goed maar als dan de gastouder praat of haar aankijkt komt het pruillipje weer en is het huilen. Zodra we dan weer naar huis wandelen en thuis zijn is het koek en ei.
@ Vlinder en Norah, vervelend hé. Voel me er ook echt slecht om, het KDV belde me nog om te vragen hoe het ging, en dat ik me niet zo vervelend erover hoefde te voelen, dat het toch wel vaker voor komt maar dat ze het van mij zoontje niet gewend zijn... Durf hem volgende week bijna niet te brengen, maar zal toch door die zure appel heen moeten