Dag dames, Ik lees al af en toe mee hier, maar heb nu net pas een account aangemaakt. Ik ben over drie maanden 32 jaar en sinds 1 januari gestopt met de pil. Mijn cyclussen tot nu toe: 33 - 29 - 30 Deze cyclus snap ik er niets meer van... Zaterdag (dag 32) t/m dinsdag (dag 35) had ik heel licht bloed bij het afvegen na het plassen (donkerbruin bloed), gisterenavond laat 1x rood bloed, dus ik dacht dat m'n menstruatie doorbrak en vannacht tampon gebruikt. Aan de tampon zat vanochtend bij het verwijderen alleen bruin bloed en slijm. (sorry voor het vieze praatje!) Vandaag (dag 36) helemaal niets meer bij het afvegen. Ik heb 2 keer getest (dag 33 en dag 35) maar negatief. Ik snap er niets meer van. Wat denken jullie? Had ik een hele lichte menstruatie deze keer of moet het nog doorbreken? Of toch zwanger?? Bedankt voor het meedenken en jullie reacties!
Het kan je ongi zijn die dit keer maar minimaal is, dat heb ik ook een keer gehad, dat het meer oud bloed was zeg maar. Maar het kan ook een innestelingsbloeding zijn geweest. Even afwachten dus en misschien over een paar dagen nog eens testen. Suc6.