Hoi dames, Ik zit met iets waar ik op google niet heel veel over terug kan vinden, dus ik dacht misschien kan ik hier wat meer duidelijkheid krijgen. 10 juli is mijn nod en sinds een maand of 3/4 heb ik zo'n week voor mn menstruatie erg last van vermoeide benen (dit heb ik nooit eerder gehad, normaal gesproken alleen buik,- en rugpijn). Nu hoorde ik alleen van een vriendin van mij dat zij het ook heel erg had rond haar nod en toen toch zwanger was. Dus ben ik best benieuwd,.. bij wie is dit een menstruatieklacht en bij wie is dit een zwangerschapsklacht (of misschien wel beide). Ben benieuwd!
bij mij was t een menstruatie klacht nadat ik gestopt was met de pil.. hoelang ben jij al gestopt met de pil? maar het kan ook een zwangerschapsklacht zijn...
Ik ben na de bevalling van mn dochter niet meer aan de pil gegaan, dus het is sowieso bij mij niks met ontpillen ofzo.. Wel is het echt een menstruatieklacht, alleen vind ik t vreemd dat ik t pas de laatste 3 a 4 maanden heb.
Bij mij was dat ook een menstruatie klacht, had het altijd vlak voor ik ongesteld moest worden en 1e dag. Nadat ik gestopt ben met de pil, heb ik het na mijn eisprong. Heel gek. Zijn aan het proberen zwanger te worden, hopelijk is het deze maand raak. Maar hoop niet dat ik er tijdens de zwangerschap ook last van heb. Kan dan nauwelijks lopen of staan van de pijn.