ineens slechter eten

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Justins mama, 3 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Justins mama

Justins mama Bekend lid

9 feb 2011
    510
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje van 4 maanden heeft altijd 5 flessen gehad en dronk gemiddeld 850/950 ml op een dag.
    Nu krijgt hij sinds een week om 12 uur fruit erbij, om 17.00 groente en dan 1 fles minder.
    Maar nu drinkt hij ineens maar rond de 750 ml op een dag. Ook drinkt hij wat moeilijker. Veel mopperen.

Ik heb niet de indruk dat hij last van zijn buik heeft want voor de rest is hij heel vrolijk. Alleen tijdens de fles niet.

Heeft iemand hier ervaring mee? Komt het iemand bekend voor??
    Maak me wel een beetje zorgen omdat we al zoveel problemen met hem gehad hebben.

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Klinkt als tandjes tijd.. gaat vanzelf weer over. wil hij bijten? zo ja geef hem maar difrax sleutels. die zijn smaller als de bijt ringen..

ook als hij minder blijft drinken geeft dat niet hoor, op een gegeven moment gaan ze minder drinken en zeker als ze daarnaast bijvoeding krijgen, dat vult ook en heeft ook vocht in zich.

Maar mopperen tijden het drinken duidt wel op tanden..;)

3. Justins mama

Justins mama Bekend lid

9 feb 2011
    510
    0
    0
    NULL
    NULL
    ow oke... Dat kan natuurlijk ook nog ja.... helemaal niet aan gedacht!!
    Maar is dat zo ja...? Gaan ze dan mopperen? Haha alweer iets geleerd! Is toch altijd moeilijk vind ik hoor... als ze zich ineens anders gaan gedragen dan anders.
    word er altijd zo onzeker van.
    Bedankt in ieder geval.

4. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ze zuigen een fles vacuum he. dus als er dan een zere plek in je mond zit komt daar druk op te staan en dat voelt niet lekker.

probeer het maar eens als je een zere kies hebt toevallig. speen in je mond doen en je vinger een stuk in de speen zodat je hem vacuum kan zuigen.. voelt niet lekker op de zere plek..

veel kindjes eten minder als er een tand/kies an komt. Straks ook met vast voedsel, kan ineens niet meer naar binnen gaan ook wat ze normaal lekker vinden , geen groenten eten is weer een ander verhaal haha, maak er dan ook geen punt van en geef gewoon pap ofzo als ze hij dan geen brood wil eten, duurt meestal 1 a 2 dagen en dan is de ergste druk eraf.

Probeer morgen maar eens wat hij doet als je je (gewassen) pink op zijn tanden legt.waarschijnlijk gaat hij kauwen..hihi en misschien voel je alwel een puntje of een hard riggeltje.. hihi

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    verplaatst naar 'flesvoeding'

6. Belly34

Belly34 Actief lid

29 jan 2010
    355
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff nou ik zit er ook even behoorlijk doorheen, mijn dochter drinkt ook veel minder en dan drinkt ze een halve fles en dan gaat ze de fles weg duwen en aan die speen zitten klieren.
    En ze slaapt onrustig en is huilerig en kwijlt heel erg en kauwt op haar vinger, dus het zou met een tandje te maken kunnen hebben, maar ik kan jullie zeggen dat ik er echt heel verdrietig en onzeker van wordt. Ik ben gewoon helemaal op, de tijden dat ze een fles nam die zijn allemaal nu anders, en het is nu al een weekje aan het rommelen, maar zeg me aub dat dit weer goedkomt??
    En dat jullie dit ook hebben meegemaakt.

Liefs Bel

Deel Deze Pagina