Stomerij voor de gordijnen! Haren zou ik even zo gauw niet weten. Hier was het ooit verf op kind, vloer, trap en trapleuning
Ja en het ontvet echt super goed. Als ik jou was zou ik het met een zachte baby haarborstel even goed inboenen voor je het wast. En de haren eenmalig wassen met dreft (of andere afwasmiddel) en daarna een goede conditioner erin.
Ik zag iemand anders het al noemen, maar Vaseline kan je uit haartjes krijgen door de haren in te masseren met bijvoorbeeld kokosolie. En daarna wassen met een anti-roos shampoo of shampoo tegen vet haar
Kind schoongeschrobd onder de douche. Wat ik er niet af kreeg met een schuursponsje moeten doen (ja echt!). En de rest ook zoveel als mogelijk. Gelukkig was het wateroplosbaar (maar dus niet alles haha)! Maar om eerlijk te zijn zie je het op de zoldervloer en de rest NOG! En het is echt al een flinke tijd terug... Jaar of 1,5 gok ik.
Nou, vanmorgen waren zn haartjes bijna weer normaal. Ga er verder niets meer mee doen. Wel is zn huidje nog steeds beetje vettig, maar dat kan volgens mij meer goed dan kwaad doen, toch? De gordijnen zie je niets meer aan, maar als je eroverheen aait, merk je wel dat het niet helemaal weg is. (Ga voorlopig zn gordijnen maar niet meer aaien dan).
‘k Leef met je mee! Nog niet zo lang geleden bijna krak hetzelfde meegemaakt (incl. haren, gordijnen, bed,...), maar dan met body lotion in plaats van vaseline (ik ben zelf nogal van de crèmepjes smeren en mijn dochter lijkt dit, iets te enthousiast, overgenomen te hebben ). Vond dat toen al balen (vooral omdat ik al aan de late kant was om naar m’n werk te vertrekken), maar ‘t kan dus nog erger: vaseline! Hopelijk heb je ondertussen zowel je kind als zijn kamer terug wat gefatsoeneerd gekregen Edit: ‘k lees het al: enkel ‘t huidje was nog wat vettig Goed gehydrateerd, zeg maar.