Biefstuk

Discussion in 'Gezondheid' started by Blaadje, May 21, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

Feb 1, 2011
    1,748
    223
    63
    Even een vraagje, in de 1e week van mn zwangerschap (eigenlijk dus week 3) heb ik een medium gebakken biefstuk gegeten.
    Ik was toen tussen de 1 en 6 dagen zwanger.
    Wat denken jullie zou dit gevaarlijk kunnen zijn geweest voor de baby?

2. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

Apr 18, 2010
    3,248
    2
    0
    n.v.t.
    Ik denk dat het wel meevalt! Het is dan allemaal nog zo pril en je hebt nog geen bloedband. Gewoon niet meer doen vanaf nu en verder niet te druk om maken(daar heeft je ukkie wel last van namelijk!).

3. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    3,872
    0
    0
    Nee hoor meis toen ik nog niet wist dat ik zwanger was had ik lekker filet carpaccio en biefstuk op en de volgende dag testte ik positief en ben nu al ruim 34 weken gefeliciteerd!

4. liebrando

liebrando Niet meer actief

k heb gewoon biefstuk gegeten toen ik zwanger was en ze staan alle 3 gezond op de wereld dus dat valt wel wat mee....

5. 76Chantal

76Chantal Bekend lid

Oct 15, 2008
    586
    0
    0
    no worries

6. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    1,660
    0
    0
    Hier ook gehad, maakt niet uit hoor :)

7. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

Feb 1, 2011
    1,748
    223
    63
    Heb het gisteren ook nog aan mn moeder gevraagd en die gaf aan bij alle zwangerschappen biefstuk te hebben gegeten.
    Aangezien toen nog helemaal niet bekend was dat dat schadelijk zou kunnen zijn. En wij zijn ook allemaal gezond;)
    Dus nu moet ik van mezelf stoppen met zorgen maken en weer verder genieten:p

8. Me81

Me81 Bekend lid

May 9, 2011
    780
    0
    0
    NULL
    NULL
    Natuurlijk zijn er miljoenen baby's gezond ter wereld gekomen terwijl hun mama's biefstuk aten.
    Over de baby's die door toxoplasmose zijn gestorven horen we weinig.
    Ik zou geen Russisch Roulette spelen. Zo vroeg in de zwangerschap kan niet veel kwaad, er is nog geen bloedband, maar beter laten staan vanaf nu.

9. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    De kans dat er uberhaupt iets verkeerds in die biefstuk zat is al niet zo groot.
    Daarnaast is de bloedband er nog niet op die termijn.
    Dus weinig kans dat nu nog iets mis gaat om die reden..

Maar probeer het maar niet weer ;)

10. Juudje79

Juudje79 Actief lid

Oct 18, 2010
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    36 weken zwanger , biefstuk gewoon gegeten , medium gebakken niet well done (das nl niet te V reten)

11. mamavanjill

mamavanjill Bekend lid

Oct 8, 2009
    641
    0
    0
    kheb in de week dat ik al zwanger was maar het nog niet wist ook een wijntje op... dont worry idd

12. MamaPrincess

MamaPrincess Actief lid

May 16, 2011
    157
    0
    0
    NULL
    NULL
    De eerste weken van je zwangerschap krijgt je kleine nog niks binnen van wat jij eet en drinkt, dat is zo gemaakt omdat je dan natuurlijk nog niet kan weten dat je zwanger bent! Ik heb toen ik denk ik net 1 week bevrucht was een fles wijn naarbinnen gegoten, en dat maakt dus helemaal niks uit!

Share This Page