Help! Obstipatie-weet niet meer wat te doen!

Discussie in 'Gezondheid' gestart door heppiedepeppie, 18 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linde90

linde90 Niet meer actief

Nou, heb toch liever diarree dan pijnlijke obstipatie......

2. Sila24

Sila24 Niet meer actief

@ lara ruilen :d

3. linde90

linde90 Niet meer actief

Nee dank je ;)

ben er net vanaf .....(van de obstipatie dan ..)

4. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    QA/QC Assistent in de Petro chemie
    Rotterdam-Zuid
    Ik had er in het begin ook last van en toen idd van die zakjes gekregen........ hielp gelukkig wel.

Moest alleen wachten op de zakjes apotheek had ze niet die dag en kreeg toen een andere tip.

Stuk lekkere donkere pure chocolade eten en direct daarna een glas jus d' orange leegdrinken........... succes had het binnen een half uur was ik het kwijt.

5. Wilma06

Wilma06 Actief lid

3 apr 2007
    264
    0
    0
    Brabant
    Ik heb tijdens mijn tweede zwangerschap ELKE ochtend een ontbijtje van cruesli & yoghurt of melk genomen ( en daarna veel drinken ) anders was het niet te doen

Nu neem ik niks bijzonders en dat is ook te merken ... 1 a 2x per week
    Dus maar weer over op mijn oude vertrouwde recept

Maar moet eerlijk zeggen dat het normaal ook niet vlotjes verloopt ;)

6. chanta

chanta Lid

13 okt 2010
    58
    0
    0
    ik gebruik alleen in uiterste noodgevallen microlax, dat kun je gewoon bij de drogist kopen, dat is een soort klysma die direct helpt, je ontlasting wordt ook gelijk zacht ervan zodat het ook geen pijn doet. van dulcolax krijg ik zelf altijd vreselijke buikkrampen, movicolon helpt niet echt goed maar wat mij wel helpt is lactulose drank van de huisarts. sterkte ermee

7. Petra79

Petra79 Lid

27 dec 2010
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nu de ergste obstipatie over was (bij mij met movicolon), kan ik me heel goed helpen met een sapje van Nutricia, heet Nutricia stimulance en je krijgt t bij de AH (staat bij de zonnatura produkten), is goed geschikt voor zwangeren en helpt echt om de heel erge obtipatie te voorkomen....

8. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Ik begin de dag met een yakult en een kiwi. Ik drink roosvicee laxo, doe lijnzaad door m'n kwark/yoghurt, drink luvos heilaarde, eet veel rauwkost...maar niks nada niente.

Heb vanmorgen de huisarts gebeld en vanmiddag ligt er wat klaar bij de apotheek, ben benieuwd wat en of het wat doet.
    Heb overigens van nature al luie darmen maar ze staan nu echt op non actief, ik ontplof :(

9. jessy100

jessy100 Actief lid

13 dec 2010
    181
    13
    18
    NULL
    NULL
    Wilma, jouw ritme met over zonder zwangerschap ook max 2 keer in de week dan?

kan je zeggen, je bent echt niet alleen!

10. jessy100

jessy100 Actief lid

13 dec 2010
    181
    13
    18
    NULL
    NULL
    ik ook!! same story!

Deel Deze Pagina