ik heb een vraagje... mijn zwager gaat over een poosje naar amerika toe.. en wil indien moegleijk voor mij en hemzelf een nintendo wii kopen.. maar een paar vraagjes? *is het dezelfde als hier ivm regiocode *en kunnen dus de spellen hier uit nederland erop *hoe duur is hij daar ongeveer? heeft er misschen iemand ervaring? bedankt alvast
poe hee eeh effe denken ... ik wou laatst ook een spel maar die had amerikaanse codes en die kan ik niet doen op mijn wii .....die pakt die codes niet ...
Het klopt inderdaad dat de Amerikaanse versie, niet compatible is met de Nederlandse Wii games. Misschien dat de console wel hier omgebouwd kunnen worden, maar schat dat je dan net zo duur uit bent als gewoon de Nederlandse versie te kopen. Voor de prijs zou je even op amerikaanse websites moeten zoeken via de zoekmachine. Groetjes, Elvira
okee bedankt... maar kan de wii omgebouwd worden dan? want las net op de sites dat hij in america 150 euro kost.. dus denk dat ik het al misschien geen eens doet of hij moet ondertussen goedkkoper zijn geworden wat ik niet verwacht.. maar als er geen nl spellen o kunnen denk ik dat het inderdaad geen nut heeft... helaas... iemand anders toevallig nog tips of iets erop toe te voegen nog?
De wii kan idd omgebouwd worden, jij zou dan als je 150 euro voor de wii betaald, 240 euro kwijt zijn incl ombouw. Als je hem hier zou kopen ben je 250 euro kwijt zonder ombouw.
haha okee dan heeft het niet zoveel nut om hem daar te kopen... want dan heb je natuurlijk ook geen garantie dan betaal ik liever het NL bedrag met de garantie maar in ieder geval dan koop ik hem niet word het te duur bedankt allemaal... hij mag op slot heb antwoorden wat ik wou hebben