Luna bedoelt dat je die zelfgekozen naam er nog voorzet. Dan krijg je dus 3 voorletters, waarvan de 1e van de zelfgekozen naam komt. Ik vind het ook altijd raar als de doopnamen bijv. Wilhelmina Christiana zijn en "We noemen haar Fleur". Zet Fleur dan ook bij de officiële namen!
Rie Riek, Riekje Riet Janne Nettie Rinette Rineke Jeanne (Frans uitgesproken) Jeanette Janet Jean (Engels uitgesproken) Jarieke Annette Hanne Hanna
Vernoemen is heel leuk, maar wel moeilijk om iets met deze namen te maken. Waarom niet een roepnaam voor deze namen "plakken" dus <roepnaam> Henrieke Jannette. Zo heb je 3 namen, een mooie roepnaam en je hebt de vernoemnamen. Groetjes, Hanna
ik zal weer eens reageren! Janna (Yanna) heb ik ook over nagedacht. maar mijn man vond dat niet echt leuk. en 3 namen vind ik niet zo leuk. en vooral niet als je er gewoon een extra naam bijplakt, die niet bij de andere 2 hoort en er alleen maar bij hangt omdat dat nou eenmaal de roepnaam wordt. Maar eigenlijk zijn we er al zo goed als uit... nog een paar twijfeltjes, maar het gaat helemaal goed komen!