Help omrollen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Wereldjongetje, 22 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wereldjongetje

27 jan 2011
    88
    0
    0
    Hier een mannetje die sinds 2 maanden ook van zijn rug naar zijn buik kan draaien! Helemaal goed natuurlijk maar nog steeds snapt hij niet dat hij ook weer terug kan rollen. Heb het al voorgedaan, hem geholpen, met speeltjes geprobeerd maar terugdraaien ho maar! Hij begint alleen maar hard te huilen als hij op zijn buik ligt. Heb hem al gewoon laten liggen in de hoop dat hij het doorkrijgt maar dan begint hij nog harder te huilen!
    Hebben jullie soms nog tips hoe ik het hem kan leren?

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    ik heb ook vanalles gedaan maarreuh niets hielp dus maar laten huilen (ook weer niet te lang) en boos laten worden en ineens floep toen lukte het..

3. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hier hielp ook niet veel...op een gegeven moment was hij heel boos en 'gooide' zijn hoofd opzij en toen had hij door dat hij dan door kon rollen!

Wat ik weleens deed als hij weer aan het mopperen was, dat ik één armpje uitstrekte, zo kon hij daar overheen rollen, want anders zit die elleboog in de weg! Maar toen had hij alweer door dat hij zijn hoofdje opzij moest 'gooien'

Liefs

4. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Frustratie is DE manier om dingen te leren. Dus draai kleintje terug na vijf min. mopperen huilen en je zal zien dat het van de ene op de andere dag ineens wel lukt.

5. Wereldjongetje

27 jan 2011
    88
    0
    0
    Zal hem dus toch even laten liggen! Hij probeert alleen ook helemaal niets als hij op zijn buik ligt. Hi ligt, huilt en blijft liggen.

6. MB1980

MB1980 Actief lid

6 jun 2011
    148
    0
    0
    Adviseur bank
    Gelderland
    Ik liet haar niet liggen, want ze krijste de hele boel bij elkaar. Op een gegeven moment kon ze ineens zomaar terugrollen én doorrollen. Alsof ze het licht had gezien, hahaha. Komt vanzelf, dus. Ze doen het pas als ze er zelf aan toe zijn. Tot die tijd heeeeeel vaak weer terugrollen dus, helaas....

Deel Deze Pagina