Ik heb de buikgriep en heb me kleine mannetje aangestoken... en nu heeft hij gisteren echt gigantisch veel moeten overgeven net toen hij in zijn loopstoel zat!! Hij heeft de chicco dj walker. Nou doet dat muziek ding wat er boven opzit het niet meer! Ik heb hem al helemaal schoongemaakt en de fohn erop gehad. En nou hoop ik zo dat hij het zo weer doet... maar ben bang van niet.. weet iemand misschien waar je anders alleen dat los kan bestellen? Hij was er echt gek op! Ik kan niet op de site van chicco komen..en verder kan ik niks vinden...
Ik zou gewoon even terug gaan naar waar je hem hebt gekocht. Zij kunnen de fabrikant vragen of het mogelijk is om dat deel los te bestellen. Weet zo ook niet of het kan of wat het kost, maar is het proberen waard toch?
nOU het is dus nog niet helemaal klaar! helaas.. dat ding is nu helemaal van slag hij draait alles door elkaar! Aan de batterijen ligt het niet...
Misschien toch nog maar even de tijd geven. Wellicht dat ie het morgen weer doet? Succes ermee, hoop dat ie het snel weer doet
Nou hij doet nog raar.. Blijkbaar zijn ze niet bestemd voor spugende kindjes haha Hij spuugde ook echt wel heel erg veel hoor! [-( :-s