miskraam, of bestaat de kans dat het nog goed komt?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Merenwen86, 27 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merenwen86

2 apr 2013
    67
    0
    0
    Hallo meiden,

Sinds 15 maart een positieve test, ben nu 6 weken zwanger.
    In het begin wat menstruatieachtige klachten, maar die komen en gaan. Klein beetje gevoelige tepel, maar dat was het ook.

Nu sinds donderdag bloedverlies. Het is niet super veel, bij het afvegen en er zit af en toe een klein beetje in mijn maandverbandjes. Soms wat menstruatie achtte pijntjes, maar geen enorme buikpijn of steken.

Het bloedverlies is niet constant en kan zo ook maar even wegblijven. Voor mijn zoontje (Nu 2 jaar) 2 miskramen gehad bij 5 en bij 7 weken. Die voelde totaal anders en bij de eerste bleef ik vloeien. Afgelopen vrijdag een echo gehad. Was nog weinig te zien, alleen verdikt slijmvlies. Nog geen vruchtje te zien of iets dergelijks.

Ik bereid mij voor op het ergste, vk zei dat het afwachten is en een miskraam nog niet uit te sluite

Ik ben benieuwd of er meiden zijn die dit herkennen en een kloppend hartje kregen te zien.
    Mijn volgende echo staat gepland over 9 dg dan moet er iets te zien zijn sowieso.

Door mijn eerdere miskramen ontzettend onzeker en bang dat het mis is.

2. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom

hmm
    met 6 weken alleen verdikt slijmvlies en geen vruchtje? dat klinkt niet heel erg positief moet ik zeggen, ik had bij 6 weken al hartactie namelijk, misschien ben je vroeger zwanger dan je denkt? en bloedverlies hoeft niet altijd slecht nieuws te zijn, ik had ook bloed verlies en bleek uiteindelijk een hematoom te zijn en soms is het innesteling of soms ''zomaar'' het is nu zo doorbloed daaronder, een keer hard hoesten of verslikken kan een bloedvat laten knappen (zo ben ik aan mijn hematoom gekomen).

Ik hoop echt het beste voor je dat je over 9 dagen een mooie echo heb met kloppend hartje.

xoxo

3. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Bij 6 weken sltijd een duidelijk vruchtzakje gezien met vruchtje ( muv windei zwschap 2) of zelfs hartactie.
    Wonderen zijn de wereld nog niet uit maar zou uitgaan van een mk. Kan zelfs zijn dat je die al gehad hebt en nu alleen nog wat slijmvlies ziet zitten.

Sterkte

4. Roosje000

Roosje000 Actief lid

11 mrt 2015
    224
    0
    16
    Gelderland
    Zou idd kunnen dat je minder ver bent en er daarom nog geen vruchtje te zien is. Wat Zonnetje zegt kan ook... Je weet het gewoon niet en alles wat je kunt doen is afwachten. Hier zowel een positieve als negatieve ervaring met bloedverlies dus ook dat zegt niets. Sterkte met afwachten, zoek lekker afleiding dan gaat de tijd sneller!! Ik duim voor je!

5. Merenwen86

2 apr 2013
    67
    0
    0
    Dank jullie wel, ik heb bij 5,5 week de echo gehad, ze had moeite met ook maar iets vinden. Leek mij al niet goed.
    De bloedingen bij mijn vorige miskramen waren heviger en meer bloedverlies.

Misschien inderdaad minder ver, we wachten het maar gewoon af. Hopelijk meer duidelijkheid straks, misschien lukt mijn lichaam het niet om het goed af te stoten. Het bloedverlies lijkt nu na 3 dg op te houden. Had afgelopen dagen ook minimale bloedverlies.

Inderdaad lekker afleiding zoeken, dan gaat de tijd snel.

Bedankt

6. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

23 sep 2015
    1.104
    1
    38
    Heb ook meerdere keren bloedverlies gehad van bruin roze tot echt rood bij 4,6 en 11 weken. Bij mij was met 6.0 weken wel een hartinteractie te zien. Duim voor je!

7. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Wanneer had je een duidelijk positieve test? Of weet je wanneer je ei is geweest?
    Bij mij betekende dit een bbz. Wil je nie bang maken hoor, maar alleen verdikt slijmvlies en verder niets op 6 weken klopt gewoon niet. Bij mijn bbz had ik ook heel weinig bloedverlies en soms ook even helemaal niet. Bij de echo met 6.5 week hetzelfde beeld als jij. Moest wel gelijk bloedprikken en twee dagen later weer terug vanwege mogelijk een bbz. Dit bleek zo te zijn. 9 dagen wachten vind ik persoonlijk dus wel wat lang.

8. Merenwen86

2 apr 2013
    67
    0
    0
    Ja, ze heeft gekeken of er buiten de baarmoeder wat was te zien, maar dat was ook erg moeilijk. Moet mij melden bij hele erge buikpijn, dan kijkt ze natuurlijk eerder en bij koorts.
    Zojuist wat meer buikkrampen gekregen en verlies nu ook stolsels. Denk dat de miskraam op gang is gekomen.

9. Merenwen86

2 apr 2013
    67
    0
    0
    Positieve test had ik 15 maart, ei rond 27 februari

10. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Dan denk ik dat je eigen berekening aardig klopt en dat je nu waarschijnlijk een miskraam hebt....
    Veel sterkte!

Deel Deze Pagina