zwanger ofniet

Discussion in 'Eerste symptomen' started by volgoedemoed, Mar 26, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

Mar 26, 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL
    hoi allemaal. waarschijnlijk zal er al wel een forum zijn over deze vraag maar dit is 123 niet te vinden.

ik ben deze maand voor het eerst 'pilloos' als k het geluk mag hebben om een cyclus van 28 dagen te mogen houden moet ik volgend weekend ongesteld worden(wat ik niet hoop natuurlijk) vorig weekend eisprong gemerkt( steken in onderbuik links/rechts en lange slijmdraad( was uit te rekken sorry):D en dus ook verschillende keren aan het "klussen'geweest rond deze dagen.
    k heb zelf het idee dat ik wat symptomen vertoon maar dit is zooo verwarrend. wat zal het zijn. ontpillen? evt zwanger? menstruatie op komst.

ik heb last van deze klachten:

prikkelbaar/ opstandig
    sávonds koud maar ook rode wangen en dus een warm hoofd
    licht in mijn hoofd
    rommelende darmen/maag
    zeurende/vage/buikkrampen/steken onder in de buik.
    soms wat hoofdpijn.

wat denken jullie ?

2. Logan

Logan Niet meer actief

Dat het vanalles kan zijn. Moet wel zeggen dat ik alle rondes steeds wat voelde en nu ik echt zwanger ben voelde ik pas sinds zes weken wat kleine klachten.
    Weekje geduld nog en dan testen. Houd er trouwens wel rekening mee dat je cyclus niet perse gelijk 28 dagen hoeft te zijn, dat je niet gelijk in stress schiet als de test negatief is en je nog niet menstrueert.

3. Roosje000

Roosje000 Actief lid

Mar 11, 2015
    224
    0
    16
    Gelderland
    Het kan idd van alles zijn! Ons lijf kan ons flink in de maling nemen! Ik zou wachten tot je NOD met testen, succes en ik duim voor je!

4. Nextstep

Nextstep Bekend lid

Oct 29, 2014
    842
    68
    28
    NULL
    NULL
    Als je zwangerschapssymptomen hebt dan zou een test iets moeten weergeven, aangezien echte symptomen vaak veroorzaakt worden door HCG, waar een test dan weer positief op reageert.

Maar zoals de anderen ook zeggen. Je lichaam kan rare dingen doen als je graag zwanger wil raken. Je bent er ook meer op gefocust!

Dusssss of testen... Of nog even wachten tot NOD! 😉

5. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,274
    2,976
    113

Share This Page