Ongeruste vraag, misschien een beetje stom...

Discussion in 'Zwangerschap' started by Steffie1984, Feb 27, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Steffie1984

Feb 27, 2011
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum, en nu 9.4 weken zwanger van mijn eerste kindje.

En ik heb gelijk een misschien beetje rare vraag; Ik heb net in de toekomstige babykamer een kast staan schuren met zo'n handschuurmachine. Nu bedacht ik me achteraf dat dat misschien wel helemaal niet goed is, i.v.m de trillingen die dat ding veroorzaakt? Ik ben een beetje bezorgd nu, en hoop dat iemand weet of het kwaad kan of hier ervaring mee heeft?

2. Kruimel2010

Kruimel2010 Bekend lid

Oct 8, 2010
    825
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ach welnee, niet druk om maken! Die trillingen voel je in je arm, niet in je buik. Bovendien zit je beebje veilig in een boel vruchtwater!

3. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

Apr 18, 2010
    3,248
    2
    0
    n.v.t.
    Dit soort vragen zijn nooit stom/ raar hoor!! Als jij ongerust bent gewoon stellen, daar is dit forum voor!!

En ik denk niet dat het kwaad kan, zou het in het vervolg wel laten ivm stof wat vrij komt etc. Maar een keertje zal heus geen ramp zijn!

Groetjes, Sophie

4. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    3,396
    0
    0
    OV
    Geen zorgen om maken! Het zit goed en veilig in je buik :)

5. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

Feb 17, 2010
    3,632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Nee hoor! Je wil niet weten wat ik allemaal heb staan doen in mijn zwangerschap, ook schuren, schilderen(dat uiteraad WEL met mondkapje op want ik moest er uren in staan) Slepen, tillen,,

Vriend was hier niet blij mee, maar op mijn kont zitten kan ik ook niet hoor.

Keep up al dat fanatieke werk haha!
    En owjaa geen enkele vraag is dom, gewoon stellen!

6. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

Jan 16, 2011
    3,569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Als je zwanger bent dan wil dat niet zeggen dat je opeens niets meer mag hoor ;) Niet te druk om maken, kan geen kwaad.

7. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

Nov 22, 2008
    1,309
    0
    0
    maak je er niet druk om, hier racte ik met 39w nog op de zitmaaier door de weilanden rond, dat hobbelde en een enorm lawaai, als onze dochter nu de zitmaaier hoort dan wordt ze helemaal opgewonden..:D

Share This Page