Zo ontiegelijk zwaar!

Discussion in 'Borstvoeding' started by Itisuptome, Jul 29, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Itisuptome

Itisuptome Actief lid

Dec 12, 2014
    304
    0
    0
    Lieve mensen. Even serieus. Is het normaal dat ik gevoelsmatig 25 kilo borst per kant meezeul? Ik heb immense pijn tussen m'n schouderbladen, niet normaal. Maar goed... we zitten ook pas op dag 6 dus hoezee voor stuwing (I'm so hot!). Stuwing stelt bij mij overigens niks voor, madame drinkt ontzettend goed.
    Iemand tips voor DE zwaar boob bh's? :$

2. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

Apr 21, 2014
    2,083
    295
    83
    Emmeloord
    Van hydrofiel doeken een beha maken. Heb je nog kraamzorg? Dan kan ze je vast helpen😊
    Stuwing gaat over, fijn dat je kleintje zo goed drinkt. Dat helpt. Of even koelen na het voeden voor verlichting van ongemak van de borsten zelf
    Gr iris

3. Mikjez

Mikjez Bekend lid

Mar 22, 2011
    651
    0
    0
    ZH, Nedeland
    Zelfde dag is onze kleine geboren! Hier gaat voeden ook goed maar ben van een cup I naar zeker 2 cups groter gegaan :$
    Gelukkig gaat het nog wel qua zwaarte, maar ik begrijp je helemaal.. Ik heb nu een voedingsbh van Cake Lingerie: Dark Croissant Voedingsbh op de site bestelt van MamaMea. Ik vind hem erg fijn en hij zit goed ondersteunend. Ik had m al tijdens zwangerschap bestelt en zelfs met 2 cupmaten groter, kan ik hem prima aan. Wil nu een tweede bestellen en neem voor de zekerheid 1 cup groter.

Share This Page