We hebben 2 kids, Lex en Lynn. Nu zwanger van de derde, maar hebben onwijs moeite met een naam We willen niet weten wat het wordt, dus moeten ook voor beide geslachten een naam maakt het niet makkelijker! Benieuwd naar tips!
Op zich is weer een L niet heel handig, maar ik zou het geloof ik toch doen… Liv, Liz, Luc of Lars bijvoorbeeld. Of Lou, kan op zich voor beide geslachten.
Met een L Luuk Lars Lasse Luca Lucas Liam Leon Lio Lance Lamar Lincoln Lio Leon Lyle Laine Lloyd Lev Loïc Lyric Levi Lou Lenn Lindo Luan Lieke Linde Loua Loiza Liv Liva Loua Loïs Lena Lara Laura Laurie Lieve Lulu Lilly Luna Leyla Lola Lila Lyra Lulu Lizzy Livvy Liv Leah Lucie. Voor een meisje vind ik Loua Loiza Leyla en Lieve heel mooi erbij. Voor een jongen Lyle Lasse Luca Lieuwe mooi bij. Andere letter Mels Teije Kjeld Jim Jens Jesse Axel Dex Jent Yari Jurre Ferr Kai Seth Sil Steijn Foss Jula Jente Mara Marit Maeve Tess June Merel Manon Merle Febe Dana Veerle Milou Daphne Romee Sterre Stella Ilse Yara Esmee Fem Sofie Julie
Lena Lia Lotte Lotta Levi Lois Lizzy Lisa Lara Lilly Lauren Liam Laurens Leon Lars Luuk Lukas/Lucas Luca Lasse Levi
Lieuwe? Hoe spreek je dat dan uit? Lieuwe met "ieu" net als bij nieuw? Of Ljeu-we of Li(e)-eu-we? On Topic (Jongen) Lex, Lynn en Levi (Meisje) Lex, Lynn en Lou
Ik denk dat als je weer een naam met een L kiest. Een naam met twee lettergrepen mooier is Anders word het zo kwik kwek en kwak. Ideetjes Lennard Leon Lio Louis Laurens Leroy Lennox Logan Lennox Lowen Landon Laurent Lenne Lisa Lina Lotte Lindsey Lotus Lente Lacey Lilou Lavie Lone Lilith Libby
Wil je echt met een L? Bijpassend, maar toch totaal anders: Nox (voor een jongen) Nyx (voor een meisje)
Een naam met een Z is misschien ook leuk: xyz. Lex, Lynn en Jazz Lex, Lynn en Zoë Lex, Lynn en Zara Lex, Lynn en Kez Lex, Lynn en Luz Lex, Lynn en Zev/Zef/Zeb Lex, Lynn en Zion Lex, Lynn en Zayn/Zane Lex, Lynn en Zac/Zack Lex, Lynn en Vinz Lex, Lynn en Matz
Nyx is de godin van de nacht. (En meer nog, een bestaande meisjes naam die ik kon vinden in combinatie met de laatste letters van de namen van de oudste kinderen van TS ).
Ik vind dat Nienkekris een heel leuk idee heeft met de letters XYZ. Ik borduur hier even op verder. Lex,Lynn en Zack Lex,Lynn en Zeb Lex,Lynn en Zev Lex,Lynn en Zane Lex,Lynn en Boaz Lex,Lynn en Zeger Lex,Lynn en zeno Lex,Lynn en Reza Lex,Lynn en Ezra Lex,Lynn en Diaz Lex,Lynn en Chaz Lex,Lynn en Laszlo Of Samen met grote zus dezelfde letter Lex,Lynn en Ivy Lex,Lynn en Aylin Lex,Lynn en Amy Lex,Lynn en Hailey Lex,Lynn en Abby Lex,Lynn en Romy Lex,Lynn en Nya Lex,Lynn en Macey Lex,Lynn en Stacey Lex,Lynn en Daisy Lex,Lynn en Joya Lex,Lynn en Kyra Lex,Lynn en Carly Lex Lynn en Ashley Lex,Lynn en Kyan Lex,Lynn en Mylo Lex,Lynn en Ryan Lex,Lynn en Yvar Lex,Lynn en Bryce Lex,Lynn en Boyd Lex,Lynn en Yari Lex,Lynn en Jay Lex,Lynn en Troy Lex,Lynn en Yven Lex,Lynn en Ayden Lex,Lynn en Shay (Zo heet onze zoon) Lex,Lynn en Yves Lex,Lynn en Sky Of als grote broer Lex,Lynn en Xem Lex ,Lynn en Max Lex ,Lynn en Maddox Lex,Lynn en Fox Lex,Lynn en Marx Lex,Lynn en Bronx Lex,Lynn en Axel Lex,Lynn en Fenix Lex,Lynn en Xenia Lex,Lynn en Rixt Lex,Lynn en Rox Lex,Lynn en Alix Lex,Lynn en Xanne Lex,Lynn en Xaja Lex,Lynn en Xenia Lex,Lynn en Zenzi Lex,Lynn en Ziva Lex,Lynn en Zana Lex,Lynn en Zelie Lex,Lynn en Zola Lex,Lynn en Zosja Lex,Lynn en Thirza
Lore Lot Lo Lou En zonder l en jongen en meisje door elkaar ook Sam Vic Mies Stan Ties Jet Nel Fran Jess
Jongen: Bas, Ted, Daan, Ties, ben, Benja, Quinn, Dirk, Youp, Lars, tiebe Meisje: Lotte, Lena, Eefke, maud, Lena, Anouk, Myrthe, Cato, pien, roos, Noor, Floor,
Voor een meisje: Luce/Luus/Lucy? Voor een jongen: Loek/Luuk/Len? Wat ontzettend leuk dat jullie zoon Lex heet! Die naam staat ook bovenaan ons lijstje voor een evt volgende jongetje. Maar je hoort t niet veel. Iig hier in de omgeving niet..