Hi dames, We hebben een driejarige dochter genaamd Nena. De naam voor een tweede dochter staat al vast, maar voor een jongen hebben we echt geen idee. We houden niet van populaire top 10 namen, en zoeken een redelijk korte naam. Iemand leuke ideeën? Passend bij Mike, Eline, Nena & ....
Trey Chaz Ty Jett Mias Fender Jent Sway Dane Dante Paxton Lyle Bruce Storm Lux Ian Mikai Ace Sid Stern Don Zack Demis Ward Vance Kent Yari Savi Kick Skip Faust Harlow Knox
Kaj Dani Vic Duco Ilan Senn Ivan Stef Stach Jari Bodi Evan Ivo Rody Seb Deon Edin Bjorn Sten Jorn Raf Rens
Mike, Eline, Nena & Otis Mike, Eline, Nena & Dani Mike, Eline, Nena & Luca Mike, Eline, Nena & Tygo Mike, Eline, Nena & Timo Mike, Eline, Nena & Kian
Dat is het mooie van Nena, je kan er alle kanten op mee bij de volgende. Engels klinkend, Nederlands klinkend etc. Ik heb ook een Nena, mijn oudste. Zelf daarna 2 meiden gekregen, de enige leuke jongensnaam vond ik Sef. Nena en Sef !
Geweldige naam, nooit een seconde spijt van gehad. Tweede dochter zal Nova gaan heten. Voor een jongen hadden we Ezra, maar de twijfel is er een beetje ingeschoten. Sef past ook wel lekker erbij, maar ben bang dat manlief aan de rapper moet denken.
Nena en Kick. Met 2 lettergrepen zou ik met jullie namen kiezen voor iets dat eindigt op een klinker. Maar met -a lijkt teveel op Nena (jip en janneke effect). En met een medeklinker klinkt minder leuk. Nena en Jeppe Nena en Dani Nena en Xavi Voor 2 meiden zou ik Nena en Janne leuk vinden.