Onze dochter gaat H.. heten. Nu zijn we nog op zoek naar een passende tweede naam. We dachten aan H. S. ,maar meer suggesties zie ik graag want verder dan dit komen we maar niet. Misschien handig om te weten, onze achternaam begint met een V. Dus een een tweede naam met een I is echt geen optie. Alvast hartelijk dank voor het meedenken
Hannelore Sophie vind ik heel mooi! Ik kan zo gauw niks bedenken Edit: Hannelore Lindsey Hannelore Esmee
Ah wat een snelle reacties, bedankt dames! Lindsey en Esmee zijn niet echt onze smaak. Elise vinden we wel mooi. Maar dat lijkt ontzettend op mijn moeders naam en dat is niet de bedoeling...
Ooo, mooi, Hannelore! Sofie was ook het eerste wat in me opkwam, klinkt er lekker bij en staat qua aantal letters ook mooi! Anders misschien... Hannelore Amelie Hannelore Anniek Hannelore Bodijn Hannelore Daniek /Danique Hannelore Elise / Elize Hannelore Emilie Hannelore Estee Hannelore Eva Hannelore Evelien Hannelore Felien Hannelore Feline Hannelore Filou / Philou Hannelore Floree Hannelore Florine Hannelore Imee Hannelore Isabel Hannelore Jasmijn Hannelore Jolie Hannelore Julee Hannelore Julie Hannelore Juliët Hannelore Julijn Hannelore Karlijn Hannelore Leanne Hannelore Livia Hannelore Lizmée Hannelore Loïse Hannelore Lumée Hannelore Madelief Hannelore Maria Hannelore Mirre Hannelore Ninthe Hannelore Olivia Hannelore Rhodé Hannelore Robijn Hannelore Rosa Hannelore Saree Hannelore Veronique / Veroniek Hannelore Vienne Hannelore Willemijn
Michelle ik had al gehoopt dat jij ook zou reageren, als er iemand veel namen weet ben jij t. Bedankt, we gaan ze doornemen
Hannelore Sophie vind ik mooi. Hannelore Jasmijn en Hannelore Livia ook, of Hannelore Olivia. Hannelore Louise Hannelore Susanne/Suzanne Hannelore Elisabeth Hannelore Charlotte Hannelore Helena Hannelore Nadine Hannelore Lillian Hannelore Juliëtte Hannelore Noëmi Hannelore Kristine Hannelore Emma Hannelore Julia Hannelore Annemijn Hannelore Faye Hannelore Aimée Hannelore Juline Hannelore Roos Hannelore Olivia Hannelore Madeleine Hannelore Sarah Hannelore Bente Hannelore Cathelijne Hannelore Eline Hannelore Quirine
Ik dacht ook meteen aan Hannelore Sophie voordat ik je hele bericht had gelezen Goed he! Hannelore Aimée vind ik ook goed klinken! of : Hannelore Romée
Hannelore Jolijn Hannelore Lisanne Hannelore Florijn Hannelore Jorine Hannelore Laurine Hannelore Elianne Hannelore Jiska Hannelore Josephine Hannelore Ariane Hannelore Nathalie Hannelore Liselotte Hannelore Lisette Hannelore Marijn Hannelore Eva Hannelore Aniek Hannelore Liva Hannelore Karlijn Hannelore Marilijn Hannelore Christi / Christa Hannelore Ophélie Hannelore Amélie Hannelore Aline Hannelore Rosalie Hannelore Frederique