@ Ja hebben jullie al wat vernomen? Leef erg met jullie mee! Moet vreselijk zijn! Mijn dochter was ook ooit 4 weken weg ( 2 jaar geleden) Gelukkig weer heelhuids teruggekomen! Laat een kaars voor jullie branden! Liefs Marjo
Ik heb m toegevoegd en meteen naar de hyves site vermistekinderen gestuurt misschien dat ze jullie daar ook kunnen helpen.
wat een nachtmerrie moet dat zijn. je denkt inderdaad gelijk aan loverboys. ze nemen ook vaak meisjes mee naar antwerpen. mischien op een belgische site oproepen plaatsen?
Wat vreslijk...ik hoop dat ze snel iets van zich laat horen. Is toch het ergste wat je kan overkomen, je kind vermist Heb hem toegevoegd. Sterkte voor de hele familie.
Dank jullie wel voor de lieve reacties! Andrea is waarschijnlijk gezien op amsterdam CS. De politie is dat nu aan het uitzoeken, verder ontbreekt nog ieder spoor. Goede tip over de vermiste kinderen site en de Belgische site! Ga het zo gelijk doorgeven!
Morgen komt het op TV bij RTV Utrecht. een regionale zender. zodra de uitzending is vrijgegeven zal ik hier de link plaatsen.
Hoi meiden! Dankzij een Gouden Tip van een Hyver is Andrea weer thuis! ik wil langs deze weg iedereen hartelijk bedanken voor het aanmelden van deze Hyve!
wat fijn dat ze weer terug is!hopelijk gaat alles goed met haar,ik wens haar veel sterkte toe! liefs mounia