Ik heb een hele fijne baas. Maakt wel verschil in je plezier in het werk vind ik. Hoe zit het met jouw baas Patroeschka?
mijn afdelingshoofd is de allerbeste en dat is geen geslijm ! we kunnen altijd bij haar terecht met problemen of klachten . L.sybje
Mijn chef is een balletje, m'n bas ook die loopt gewoon achter m'n chef aan. M'n meeste collega's zijn aardig.En daar heb ik toch het meeste mee te maken.
Nu bij een groot bedrijf...zie me baaas dus mper maar hij is stukkrn beter dan me vorige. Vorige baan had ik eenzwangerschaps verbod en ik was de doos die erin trapte Nu heel veel spijt van....was ik maar eerder begonnen Dus me vorige bazin krijgt een ijsklontjes douche
Wij hebben een directeur (een vrouw, maar zij zegt dat voor een vrouw ook directeur geldt, en niet directrice). Zij is heel erg begripvol en makkelijk, ze staat open voor ideeen en laat je heerlijk initiatief nemen, dus op zakelijk niveau is ze echt geweldig! Ook als je met priveproblemen zit is ze heel begripvol, een goed luisterend oor en steun heb je aan haar. Alleen, ze is wat laks met afspraken, is weinig op kantoor en is moeilijk te bereiken enzo. Ja, en soms kan ze vreemd uit de hoek komen als we het over bepaalde onderwerpen hebben, maar goed.. Al met al zou ik haar zeker een bloemetje geven!
geen aardige baas. ban al meer dan een jaar ziek thuis en ze bellen nooit,ik was altijd degene die opbelde om te vertellen hoe et ging met me. liefs mariska
Ik ben eigen baas (samen met mijn man) en we hebben nu 7 mensen in dienst. Ben wel benieuwd of ze mij / ons een bloemetje of een koude douche zouden geven ** hoopt natuurlijk op bloemetjes ** We proberen in ieder geval de mensen eerlijk en menselijk te behandelen en tot nu toe is de sfeer prima. Maar helemaal zeker zullen we het - denk ik - nooit te weten komen.
Een koude douche, omdat mijn baas mijn contract niet wilde verlengen omdat ik zwanger ben! Wat belachelijk vond, maar ik heb toch geen poot om op te staan dus accepteren we het maar! Daarom voor mijn baas een koude douche!
Gisteren zei een werknemer van me nog dat hij heel blij is met mij als baas ... Dusseh...een warme douche voor mezelf, hihihi
ik heb geen baas, maar de baas van mijn vriend, (dus buiten het uitzendbureau want dat is waardeloos) een bloemetje.. hij is erg begripvol