Help ons! De gouden tip voor leuke vakantie kleintje 1,5!

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door juut26, 24 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    He meiden
    Ik heb zojuist heel het topic vakantie doorgezelen geloof ik..
    Wij komen er maar niet uit...wel of niet op vakantie, en zo ja waarheen?
    we zijn gebonden aan het hoogseizoen.
    Mijn man is geen fan van centerparcs/landal achtige dingen...zoeken iets denk ik niet te ver weg, nl of belgie of duitsland dan toch...niet kamperen...
    Ik vind het zo moeilijk! Hte is zoveel geld voor n weekje weg natuurlijk...en stel dat je hartstikke vies weer hebt..
    En Yara vindt autorijden echt verschrikkelijk..

Ook hebben we nog even aan t buitenland zitten te denken...maar ik zie altijd zoveel beren op de weg, om dan de 1e keer met zo'n kleintje op reis te gaan...Ik vind jullie allemaal zo stoer dat jullie van alles ondernemen! :oops:
    En is het niet gauw te warm in een warm land in het hoogseizoen/ We izjn gewoon een beetje dom, hadden beter in de meivakantie kunnen boeken eigenlijk...

Nou sorry voor mn lange twijfelkonten verhaal, maar misschien kan iemand me enthousiast maken of overtuigen?
    Alvast bedankt!

2. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik zou gewoon gaan vliegen, ze kan nu nog gratis mee.
    Menorca is maar 2 uur viegen en word het buggy eiland genoemt.
    Go with the flow, en boek nog..............
    Googel even voor info.

3. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    thanx mensi
    heb net het tamariscos topic nog s goed doorgenomen (zag dat jij daar ook naar toe ging), en gepraat met mn man.
    ziet er allemaal wel erg mooi uit!
    weet je toevallig of er ook babybedjes op de kamer zijn, of moet je die zelf meenemen?
    ben bijna over de streep, alleen dat grote bedrag houdt met nog even tegen...

Deel Deze Pagina