Hoe denken jullie over een baby mee op vakantie nemen? Mijn zoontje is bijna 12 weken. We moeten nu beslissen of we meegaan naar Turkije over een week. Maar heb zelf nog heel veel twijfels.Ook omdat het nog niet geweldig met mijn zoontje gaat.Ben er een groot deel van de dag mee bezig en hij slaapt erg weinig.Wordt ook onderzocht door de kinderarts. ben benieuwd naar jullie mening hierover of ervaringen
Zowieso is Turkije een land waar je een inenting voor nodig hebt... Mij lijkt het niets om met zo'n kleintje op vakantie te gaan ! Vooral niet als het niet helemaal goed met hem gaat en er een kinderarts bij te pas komt ! Maar je moet het uiteraard zelf beslissen... -x-
ik vind het zelf ook helemaal niks.mijn vriend wil er heel graag heen en denkt dat het makkelijk kan.we gaan met mijn schoonouders en waarschijnlijk wordt dit de laatste vakantie dat het kan ,aangezien mijn schoonvader niet lang meer zal hebben (hij heeft longkanker wat niet te behandelen is) we moeten ook opeens in een week tijd beslisse. en mijn kleine man hier laten vind ik ook niks.zal hem veel te erg missen.
babys hebbenv oor turkije geen inenitng nodig voor turkije... maar zelf was alysia 4 maanden en hebbenw ij eht goed ervaren ook turkije... maar jou kleine is een suk jonger... ik zal zeggen doe wat je gevoel zegt... zelf vind ik het perfect te doen.. althans ligt eraan naar welkk hotel je gaat en welke plaats hoor.. en ja als het niet zo lekker met hem gaat zal ik het risico niet nemen.. al vind ik de ziekenhuizen daar ookk wel goed althans sommige... maar daar zal ik niet op zitten te wachten mag ikv ragen waar je heen gaat en welk h otel? kan er best veel... maar kortom ik zalop je gevoel afgaan als het neit ogoed gaat met je kkleine zal ik het neit doen... dan volgend jaar maar vakantie toch?
volgend jaar vakantie zal er dus niet meer inzitten.in ieder geval niet met mijn schoonvader. Welk hotel het is weet ik niet, maar ze willen in ieder geval naar Alanya.
okee houd je er dan rekening mee dat het vaak vanaf het vliegveld rond de 3 uur nog rijden is naar alanya... en sorry had het van je schoonvader niet gelezen
wij zijn met de kleine naar turkije geweest toen ie 10 weken oud was. Hij had z'n eerste inentingen gehad, en dat is voldoende. Het makkelijke is dat ze alleen melk nog maar drinken op die leeftijd, dus over ander eten hoef je je niet druk te maken. Ik zou niet in de zomer gaan, dat is veel te warm voor de kleine, maar nu is het best lekker weer daar. Anders vraag je toch advies aan de kinderarts?
Als jezelf heel veel twijfels hebt moet je het gewoon niet doen. Dan ga je zelf niet met een rustig gevoel weg. En dat is toch niet de bedoeling van vakantie. Maar aangezien je schoonvader meegaat vind ik persoonlijk de optie van baby naar de oppas niet eens zo heel gek. Tuurlijk ga je je kleintje missen (zou niet goed zijn als het niet zo was) maar als het de laatste keer voor je man met zijn vader zou zijn......