We hebben een probleempje.... We zitten ongelovelijk te twijvelen kunnen jullie ons helpen? Liefs, Geraldine en vriendlief P.S misschien wel makkelijk om te weten dat onze zoon Justin heet
Ben gegaan voor Valentijn. Ik vind Justin een vrij 'zachte' naam en Valentijn (wat ook vrij zacht is) daar het mooiste bij passen. Nr 2 is Kenji, al vind ik dat persoonlijk een beetje een naam voor een hond..
Kiano, ik vind Valentijn juist niet passen bij Justin - Valentijn vind ik een wat klassiekere nederlandse naam en justin... nouja, die niet.
Ik vind Valentijn met afstand de mooiste naam. Maar ik vind hem eigenlijk niet passen bij Justin. Valentijn is echt Nederlands en Justin niet. Kenji vind ik ook een hondennaam en ik moet aan de verschrikkelijke familie Pfaff denken. Kiano vind ik niet zo mooi, Keano is dan misschien mooier.
Persoonlijk spreekt Valentijn mij het meest aan. Bij Justin vind ik echter Kiano het beste passen. Variant: Kean of Kyan.
Valentijn vind ik een 'hockeynaam'. Wel de leukste van de 3 overigens Maar vind hem totaal niet bij Justin passen. De andere 2 allebei wel eigenlijk.. Maar vind die niet zo mooi dus kan ook niet kiezen..
Kenji is een super leuke naam,, Valentijn doet me gelijk aan heel chiqe en deftig denken,,, Keano is misschien mooier kwa schrijfwijze Liefzs
Kiano! (hoewel ik t Kyano of Keano zou schrijven) Ik vind het super passen bij Justin! Valentijn vind ik een veel te 'nette' naam voor bij Justin, en Kenji vind ik er qua klank niet zo goed bij passen als Kiano.
Ik had zelf ook Kiano/Kyano/Keano op mijn lijstje staan. En Kyan ook. Toeval? Kreeg ook op Kenji de reacties dat het een honden naam zou zijn. (die heet toch Benji) Misschien Kyaro/Kirano/Kylan/Kai? Succes. Groetjes Gupsie
Ik ga zeker voor Kiano. Zo zou ons kindje gaan heten als het een jongen zou zijn. Alleen dan zou het "Kyano" zijn. Maarja, het is nu Kyra geworden. EN IK HEB OOK AL 50 KEER MOETEN AANHOREN "DAT IS TOCH EEN HONDENNAAM???".........En bedankt!!!
Ik ga voor Kiano al zou ik't ook Keano schrijven! ;o) Bij ons zeggen er wel veel Kiano alhoewel het gewoon Keano word uitgesproken. Maar dat is dan aan jou om het uit tespreken zoals jullie het willen, he!! En sorry maar Keano vind ik dus echt geen hondennaam, he!! Kenji ook ni!! Benji ja da wel... Dus daar zou ik me al helemaal niet door laten beinvloeden!!
Je bent zeker fan van de Pfafs Ik heb voor Valentijn gekozen. Ik vind Keano en Kenji een beetje ordinair.
Ik zou voor geen van alle gaan . Maar als ik dan toch moet kiezen dan voor Kiano omdat het goed past bij Justin.
Een hockeynaam...en dat is niet goed? haha ik zou dat juist als positief zien! Helemaal als ik zie wat voor ordi namen is soms op straat hoor. Maar ik vind het wel grappig dat je het zo noemt Ik ben dus ook voor Valentijn! "Druk een punt, Valentijn!!" Ja, klinkt lekker haha