Haaaai dames, ook ik ben opzoek naar advies mijn man en ik komen er samen niet uit! Onze dochter heet Anouk en in februari wordt ze grote zus, zo spannend.... Wij hebben een top 3, Jason Joel ( met twee puntjes op de e) Dave Wat vinden jullie het mooiste en hebben jullie zelf nog leuke ideeën wat bij Anouk past? Alvast bedankt voor jullie hulp👧 Groetjes Chanick
Jason. Wel grappig, ik vind Anouk erg Nederlands en jullie jongensnamen juist Engels. Maar ze klinken allemaal bij erg goed bij Anouk
Joël vind ik het leukst. Wel grappig, ik vind dit dus helemaal geen stoere namen! Vinden jullie David, Jona(than) of Benjamin niks? Dat klinkt voor mij als een logische combinatie met Anouk. Verder vind ik dat het belang van de combinatie met broers en zussen vaak nogal overschat worden. De combinatie ontstaat denk ik door de jaren en ze gaan toch ieder hun eigen weg. Als het maar niet teveel op elkaar lijkt of bijvoorbeeld Ben & Jerry is ofzo.
Wat grappig, wij zijn opzoek naar een meisjesnaam bij Anouk haha ook in februari wordt zij grote zus hahahah Wij dachten voor een jongen aan Thijs Joris of Jelle maar t wordt een meisje. Dus dat zal iets van Femke evi imke worden, tips zijn welkom Dave vind ik ook wel leuk maar Jelle vind ik leuker
uit jouw rijtje : Joël De andere namen vind ik te Engels bij Anouk suggesties Maxim Leon Raf Dion Quint Jorn Ivan
Dit! Verder vind ik Anouk en Thijmen helemaal leuk samen. Of: Thomas, Casper, Yorick, Mathijs, Marnix, Chris
Joël vind ik het leukst van jouw rijtje. Wessel vind ik er ook leuk bij, maar ik ken een broer en zus die zo heten.
Dank dames voor jullie reactie. .. zit ook met Wesly in mijn hoofd... mn vriendin vindt t niks maar goed daar hoef ik natuurlijk heen rekening mee te houden. Weten jullie nog andere Namen wat leuk past en dan heen Namen zoals Job of Joep want daar houdt ik niet zo van. ..
Ayden bradley Calvin dean Devin Eloy Ferry Gyam Ivan(o) Jayden Jaylano Joaz Kyan Kyano Kelano Kjell Lyem Liam Lenn Milan Nino Owin Quinten Ryvas Ryan Sem Sam Scott Stef Stan Tyler timo Tibor vince nigel jayden Jeremy jessy Jesse jonathan anthony braydie cayden collin