Hoi hoi, Milan op nummer 10! Met nog 715 andere baby's! Hihi Hoe houden we ze uit elkaar? Op www.babyswinkel.nl vind je de top 100 van de meest geregistreerde kindernamen. (In het rechter menu) Altijd handig om even te bekijken voordat je je baby een naam geeft.
Hebben we goed uitgekozen! Sasha staat niet in de top 100 hihi. (alleen volgens mij hoort dit topic bij babynamen?)
Ik kon niet echt echt een passende rubriek vinden, dacht dat deze de meeste raakvlakken had. De rubriek babynamen heb ik denk ik dan ergens over het hoofd gezien.
Idd word vanzelf verplaatst! Ik heb hem even gemeld! Malou en de naam van Purk staan niet in de top 100. Ruben en de naam als Purk toch een jongetje blijkt beide wel.
http://www.babyswinkel.nl/index.php?opt ... Itemid=105 volledige link hoef je niet te zoeken Onze naam staat er niet in. Ook de eventuele tweede naam niet
Hier nog een Milan. Toen we de naam kozen wist ik al dat 'ie op nr 10 stond. Maar hier in de buurt hoor je 'm helemaal niet, dus daarom vond ik 't geen enkel probleem. Bovendien staan (bijna) alle namen die ik mooi vind redelijk hoog in de top 100 (ik hou niet zo van aparte namen).
94. Tycho 164 keer 28. Tygo 417 keer Totaal 581 keer In onze buurt had niemand de naam nog...in dezelfde week dat Tygo werd geboren werden er nog een paar in t dorp geboren haha en nu dus ook al in de top 100...
vorig jaar waren bij ons in de straat 4 baby's geboren, de jongens heette alledrie Finn (echt waar!) en het meisje Fiene. was best grappig. onze beide namen staan erin, de jongensnaam vrij laag en de meisjesnamen die we hebben allemaal echt heel erg hoog (top tien) grappig is dat ik op de bso juist de populairste namen niet vaak tegenkom...
die van ons staat bijna onderaan!dus niet zon unieke, ben er wel blij mee... en Bryan staat er niet in!
Eva staat er ook meer als 600 x in, toch ken ik zelf geen enkel ander kind wat zo heet. Ook op het kdv niet, wel 2 esmee's en 2 sterres op de groep. maar in geen enkele groep zit er nog een andere Eva
hier staan beide namen van de meiden er niet in, zijn nochthans geen aparte, uitzonderlijke namen vind ik zelf
Tia is in Nederland niet zo gangbaar, in Nederland betekent het een kleine herseninfarct. Nina zou ik inderdaad wel in de top 100 verwachten! Onze naam voor de tweede staat in de lijst
Onze jongensnaam staat er wel in Onze eerste meisjes naam wel maar de 2e niet. Voor een meisje zijn we er namelijk nog niet uit.
ja k'weet dat tia dat betekend in nederland en in het spaans betekend het tante, raar hé hoe namen verschillende betekenissen kan hebben nina en tia hoor je in spanje wel veel maar zelfs hier in belgie zijn deze namen niet zo gangbaar buiten tia hellebauts dan