Bedankt voor alle reacties. Ik kan het niet helpen maar we kwam gister toch weer terug op een naam die we allebei al maanden heel leuk vinden. Het is alleen wel een bijzondere naam die het afgelopen jaar maar aan 1 ander kindje gegeven is in Nederland. Hierdoor twijfelen we, is het later vervelend voor onze baby dat niemand zijn naam kent?! Mag ik misschien iemand de naam pben, zodat we wat andere meningen horen. We willen het er met niemand in onze omgeving over hebben, we willen de naam echt een verrassing houden namelijk haha.
Alle drie mooi! Zou ook geen andere optie meer overwegen, dit is al lastig zat. Maar als ik ze nu echt op een volgorde MOEST zetten dan zou ik het zo doen, denk ik: 1. Florine 2. Berber 3. Lauren Maar ik twijfel heel erg tussen plek 1 en 2.
Heb jullie een p tje gestuurd. Heel erg bedankt voor t meedenken. Wat een gedoe een naam zoeken die we beiden leuk vinden..
Berber? Is dat een meisjesnaam? Of uberhaupt een naam? Ik denk bij die naam echt aan een soort knaagdier