Noam, leuk! Jaron zou ik verkeerd uitspreken (met nadruk op JA) en Julan lijkt op een typfout van Julian.
ik hou van aparte/originele namen, maar vind deze alledrie niet zó... gestemd op Julan omdat ik dat qua klank en op papier de beste optie vind. Jaron zou ik niet doen, ik ken iemand die zo heet en iedereen (incl ikzelf) dacht dat het Jeroen was.. klinkt zo hetzelfde en moet hij dan constant uitleggen
Stel de keus valt op Yaron maar je bent bang dat de nadruk verkeerd wordt gelegt, is het dan niet een optie om er Yarón van te maken?! dan wordt het misschien als een oo uitgesproken..
Welke aparte jongensnamen vindt jij mooi? Wie weet haal ik daar nog inspiratie uit . Ik vind Jeroen en Jaron niet echt hetzelfde klinken, dus ben daar niet bang voor.
Dat zou een optie kunnen zijn. Heeft alleen niet mijn voorkeur. Het is trouwens Yaron uitgesproken met een korte o (en a) .
Julan of Noam Allebei heel leuk, maar ik vind Julan net iets 'volwassener' of zo Noan klinkt in mijn oren als een beetje plat uitgesproken 'no one'. Jaron kan met de klemtoon op JA en met de klemtoon op RON en is dus niet helemaal duidelijk en zou ik daarom minder snel kiezen. Tobin of Toben nog een optie, misschien?
Dus eigenlijk gaat het er meer on dat de a niet als aaa wordt uitgesproken zodat daar de klemtoon niet op ligt?? Jàron
Ik vind ze allemaal een beetje vreemd. Jaron echt helemaal niks Liever Julian, Roan, Noah! Als ik moet kiezen, dan Noan.
Jaron! Supermooie naam, ik ken toevallig een klein jochie dat zo heet! En ook een Julan. Ik houd wel van dit soort namen, apart maar niet onbegrijpelijk of onuitspreekbaar. Ik denk dat je dus niet verkeerd kunt kiezen uit dit rijtje.
ik ben na 2 meiden helemaal niet zo thuis in jongensnamen (nog) zal er eens overna denken.. weet wel 1 mooie; Roman!