Jurkje 2 gestemd, die past er het beste bij. Hoewel ik alle jurkjes erg leuk vind! En wauw, als jouw jurk lijkt op het plaatje! Wat een prachtige jurk, ook mijn smaak.
Jurkje 2, heel mooi en past het beste bij de jurken van de andere meisjes. Maar jurkje 3 vind ik ook geweldig!
Hahaha! Heb je niet nog een nette spijkerbroek voor haar liggen dan?! Ot, ik vind 2 er het best bij passen, maar ik vind 3 het leukste. Dus die zou ik als reservesetje doen!
Jurkje 1 vind ik qua kleur het meeste matchen maar kan ook door het licht komen. Die vind ik dan ook het leukste passen, hoeven toch niet allemaal strikken te zijn om bij elkaar te passen? Ik zou de jurk voor je oudste nog wel even goed strijkje, het bovenlijfje dan
Ik vind jurkje 2 het beste passen, de rok lijkt het meeste op die van de oudsten en daardoor hebben de jurkjes dezelfde uitstraling. Lastige taak, niet alleen jouw jurk uitzoeken, maar nog 4!
Ik ben onpopulair, maar jurkje 1! Jurkje 2 lijkt op de outfit van de oudste. Maar jurkje 1 vind ik zo schattig.
Hier ben ik het helemaal mee eens. Ik vind dat je of dezelfde moet doen of écht een andere, vandaar mijn keuze voor 3.
Eerlijk antwoord : ik vind ze niet genoeg matchen en had zelf een andere optie gekozen verder niet lullig bedoeld ik ben gewoon van het perfecte matchen
jurkje 2 omdat dit jurkje het paste past bij de jurkjes van de andere meisjes... jurkje 3 gewoon voor zo maar, omdat dat jurkje haar vast heel mooi staat!!