Nee dat niet haha. Is ook het enige wat nog op m’n to do lijst staan. De jurkjes en een muzieklijst voor de ceremonie.
Van je laatste post jurkje 1. Is echt een jurkje voor een trouwfeest. Ik vind jurkje 2 wel schattig, maar iets meer casual en inderdaad te kort en dat vind ik zeker voor de grotere meiden niet echt leuk.
Ik vind jurkje 1 echt helemaal niet mooi. Jurkje 2 weer te gewoontjes. Heel schattig, maar ik denk dat jouw meiden dit ook gewoon zouden dragen.
Bekijk bijlage 579547 Bekijk bijlage 579546 Deze hebben ze ook in alle vier de maten. Wat vinden jullie?
https://www.suitsyouwell.nl/bruidsmeisjesjurk-ivoor-met-organza Mijn dochter had deze aan op onze trouwdag.
Ja he? Denk dat dit hem wordt! Is van Sarah Louise! Nog even een jurkje van mayoral als reserve voor I. kiezen en dan ben ik klaar Denk dat het die van @Tranquila wordt
Ja die laatste is echt heel mooi! En leuk dat alle meisjes hetzelfde aan hebben dan. Ik zou stoppen met twijfelen en gewoon die doen.
Bekijk bijlage 579551 Bekijk bijlage 579552 Bekijk bijlage 579557 Bekijk bijlage 579555 Bekijk bijlage 579556 Heb ze even naast elkaar gezet voor je
Mooi die laatste! Is het wel dezelfde kleur als jouw jurk? Zou de stoffen even bij elkaar houden of het mooi staat.