Het schiet echt niet op met DE naam voor onze tweede zoon. Onze oudste zoon heet Senna en is inmiddels 9 jaar (zijn al erg lang bezig voor een 2e kindje). De namen die daarbij passen zoals Luka en Mika vinden we niet leuk, dus het hoeft niet bij elkaar te passen. Ik heb een paar favorieten maar dat vindt vriendlief niks. Finn, Ben, Tom en Dex zijn dus afgekeurd. Hij heeft alleen Max en Jan, dat vindt ik beide niet leuk. Kortom dames HELPPPPP!!!!
Hey, wat leuk, onze zoon heet ook Senna! Namen die ik er leuk bij vind passen: - Mauro - Gino - Odin - Noah - Otis - Ezra succes!
Hier Jack, vind dat een leuke stoere naam grinn, maar dat is logisch he Wees niet bang wij hebben de naam officieel vastgesteld nog geen 5 dagen voor de geborte haha, je hebt nog even de tijd dus!
tom aaron breth calvin dean ferry ferron giam gino ivano kian liam kyran ivar tibor tyago kenji keano kyenzo jesse jessy mick jason joerie jowie scot randy brandon lesley jamie
Als ik je goed begrijp willen jullie dus wel echt voor een één lettergreep naam gaan. Aangezien alleen dat soort namen op jullie lijstje staan. Daarom ook maar even alleen zulk soort namen: -Siem -Sep -Dave -Gijs -Jens -Sam -Stan Succes!
Misschien... Aron Arthur Beau Ben Bodhi Collin Dave Devin Dinand Dion Duco / Duko Duuk Felix Gino Glen / Glenn Guido / Gido Ian Ivan Ivo James Jari Jarno Jelmer Joas Jonah Jonas Jordy Jorn Jorrit Kai Lenn Leon Lex Mads Matthijs Maurits Mauro Maxim Mels Melvin Menno Merijn Micha Milo Niko Nilo Noud / Naud / Nout / Naut Olaf Otis, Odis Philip Quin, Quint, Quinten Ravi Renzo Rik Riley Rinck Roan / Rowan Sami Seb Silven, Silvan Silvijn Sjors Sten Steven Thom Tijmen Tijs Viggo Vigo Wouter Xander ??
Bram Lars Eden Wij hebben de voornaam wel al maar zijn nog vol op in discussie. Tijd genoeg hoop ik Succes
Duuk schrijf ik op, die is ergggggggg leuk en Lenn vind ik ook erg leuk maar klinkt hetzelfde als Sen(na), onze oudste zoon