Mijn voornemen om een super-deluxe taart voor mijn vriend te gaan maken/bakken gaat niet door, ik ga het echt niet voor elkaar krijgen hihi. Nu ben ik daarom dus opzoek naar iets/iemand waar ik een taart kan laten maken/bestellen. Ik wil echt een mooie, bijzondere taart dus niet zomaar een hema slagroomtaart met een foto erop. Het is trouwens voor vaderdag. Hebben jullie nog goede ervaringen of ideetjes? Ik hoor het graag!
Hoi, Ik weet niet of je hier iets aan hebt, maar ze geven hier workshops voor het versieren van taarten. Op internet kun je vast meerdere aanbieders vinden. Zo heb ik er ook ooit eentje gezien die zowel cursussen aanbied, als taarten verkoopt naar jouw smaak (haha, letterlijk) .
Op het forum van www.deleukstetaarten.nl zijn een heleboel mensen die hele mooie taarten maken. Er is ook een rubriek voor opdrachten van andere mensen, daar kun je een oproepje plaatsen.
En het is misschien ook wel handig om neer te zetten waar je woont? In Rotterdam heb je Bakkerij van der Heijden op de Mariniersweg zitten. Daar kan je op bestelling Bacardi breezer taarten bestellen. Ik had zelfs daar een taart combi bedacht die ze voor me hadden gemaakt. Chocolade baileys taart (soort van Sachertorte met baileys erin).
misschien is dit iets? http://www.dezoetekeuken.nl/ deze dame maakt de mooiste taartjes klandestien thuis
taart van mijn tante in amsterdam! nog nooit iets gekocht, maar wel flink staan kwijlen in de etalage..
ligt eraan waar je woont... bij deleukstetaarten.nl kun je wel eens kijken maar vaderdag is erg snel! Ik maak zelf graag van zulke taarten maar ben al gauw een uurtje of 5 ermee bezig....
' Ze mag van mij ook wel een stukje langsbrengen zodat we kunnen proeven Succes met het maken van de taart!
Van mij mag ze dat ook wel doen maar ben op dieet dus denk niet dat mijn echte ik van binnen er blij mee zal zijn... hihiihihihi