stinken tijdens de zwangerschap

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Liz D, 15 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liz D

    Liz D Lid

    23 jul 2007
    60
    0
    0
    hallo,
    ik las hier een andere topic over vrouwen die stinken na hun bevalling, nou ik heb het dus tijdens mijn zwangerschap. Het is echt vreselijk, ik zweet niet specifiek maar mijn oksels zijn niet te harden . :cry: .
    Manlief ruikt het ook als ik in bed lig 's avonds en ik vind het niet fijn. Zijn er nog die dat hebben?
     
  2. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.712
    32.574
    113
    Ik heb het niet heel erg, maar het begint nu wel te komen. Heb wel een tip voor, ik gebruik al sinds mijn puberteit odorex extra dry, weet niet of je hier als eens van gehoord hebt? Dat smeer je een paar keer per week voor het slapen onder je oksels en moet je 's ochtends weer wassen, ideaal want je zweet bijna niet meer en bent helemaal niet meer te ruiken als je gewoon deo blijft gebruiken.

    Het kost ook nog eens bijna niks, iets van 3 euro bij de drogist.
    Ik hoop dat je er wat aan hebt.

    Liefs suus
     
  3. maja82

    maja82 VIP lid

    30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Zweet ook wat meer (nu al :( )
    Ik haal overdag nog wel eens een washandje met zeep onder m'n oksels door en doe dan weer deo op. Ik gebruik echter nooit spuitdeo, daar ga je (ik dan) alleen maar meer van stinken! Ik heb van die creme deo van Nivea, ideaal.
     
  4. Ik heb ookal sinds het begin van de zwangerschap een sterkere lichaamsgeur. Niet alleen onder m'n oksels. Zweet overal meer

    Beetje irritant, deo vinden die goed bij je past en proberen katoenen shirts te dragen en in ieder geval iedere dag een schoon shirt aan.
     
  5. Pendrag

    Pendrag VIP lid

    26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    De odorex extra dry is echt fantastisch! Helpt heel erg goed.
     
  6. Danique

    Danique Bekend lid

    19 nov 2006
    572
    0
    0
    Ik gebruik ook oderex extra dry echt super spul! had ik dat maar jaren eerder ontdekt!
     
  7. melody

    melody Bekend lid

    29 mrt 2006
    672
    0
    0
    na aanleiding van jullie topic heb ik ook odorex extra dry gekocht... de depper.

    maar hij brand heel erg bij mij! ik heb express mn oksels een dag niet geschoren.... heel vervelend dus want ik hem mezelf gister helemaal niet geroken! :p

    hebben jullie ook de depper, of de creme...

    en hoef ik het echt niet vaker dan 2/3 x per week op te doen? ik heb al gauw de neiging om het gewoon elke dag op te doen.
     
  8. Anakin

    Anakin VIP lid

    17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    @ Melody:
    Dit branderige gevoel had ik ook bij Odorex extra dry, ik ben overgestapt op Syneo 5. Dit is hetzelfde spul (1 x per 5 dagen gebruiken), alleen hij irriteert bij mij niet. Het is wel een stuk duurder dan Odorex, maar je doet wel een half jaar met een flesje. Te koop bij o.a. Etos.

    Ik wacht trouwens wel twee dagen na het scheren voor ik het opdoe.
    En ja, het hoeft echt maar af en toe! :D
    Ik doe het 1 x per week ongeveer en blijf harstikke droog onder mijn oksels.
     
  9. Pendrag

    Pendrag VIP lid

    26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ik heb ook de Odorex depper. Als ik teveel per keer gebruik, gaat het irriteren. En echt, 2 a 3 keer per week is genoeg!
     
  10. Meliske

    Meliske VIP lid

    29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ja hier ook, alleen heb ik zelf het idee dat ik gruwelijk stink, terwijl andere het niet ruiken...
     
  11. Liz D

    Liz D Lid

    23 jul 2007
    60
    0
    0
    ik heb het dus ook gekocht, de lotion, ik moet dat op een watje drenken en dan aanbrengen in mijn met zeep gewassen oksels. Doen jullie dat ook zo 's avonds voor het slapen gaan en 's morgens weer afwassen? Ik heb gewoon heel erge schrik dat het mss kwaad kan tijdens de zws. Want wat moet daar wel niet inzitten in dat spul dat het zo doeltreffend is?
     
  12. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.712
    32.574
    113
    Het kan geen kwaad volgens mij hoor tijdens de zwangerschap, mijn vk zei iig van niet. zou het niet te vaak gebruiken. In het begin irriteerde het mijn huid ook wel en moest ik het ook 2 a 3 keer in de week gebruiken, maar nu gebruik ik het nog maar 1 a 2 keer in de maand en het werkt nog steeds super!
     
  13. rebbel

    rebbel VIP lid

    2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi!

    ik weet pas net dat ik zwanger ben, maar het viel me de laatste week erg op dat mijn oksels erg stinken, terwijl ik dit nooit heb gehad!
     
  14. Liz D

    Liz D Lid

    23 jul 2007
    60
    0
    0
    proficiat alvast, enne ja het is heel vervelend, maar dankzij de odorex dry al een pak beter.
     

Deel Deze Pagina