ik ben sinds een paar dagen ontzettend misselijk en heb ook steken in me onderbuik ook veel last van de misselijkheid waardoor ik minder honger heb en me borsten zijn sinds vandaag gevoelliger. ben ik zwanger? zou het fijn vinden als iemand me kan helpen
Ik denk dat niemand behalve een zwangerschapstest je daar 100% zekerheid over kan geven... Wanneer ben je bijvoorbeeld voor het laatst ongesteld geweest?
ben je bezig om zwanger te worden? want dan wil ik wel weten hoelang je met de pil gestopt bent en hoe je cyclus is het kunnen zwangerschap kwaaltjes zijn wat je heb maar soms als je stopt met de pil kan je hier ook allerlei kwaaltjes van krijgen.. ik denk dat je het beste even een testje kan doen zodat je uitsluitsel heb..
ben op de 31e van vorige maand nog ongesteld geweest maar ben ook al een keer 10 weken zwanger geweest toen werd ik ook gewoon ongesteld maar later een miskraam gekregen maar dat was wel met me ex heb nu een nieuwe vriend
ben al bijna 3 jaar gestopt met de pil slik ook foliumzuur vanaf die tijd en ben al een tijd bezig met zwanger worden ja maar van me ex lukte ut niet heb toen in die tijd ook veel testen gedaan en die waren allemaal twijfelachtig dusja ben niet erg happig op een test
31 mei? want het is nu pas half juni.. dus dat zou dan wel erg vroeg zijn met testen.. dan zit je nu na je eisprong. weet niet hoelang je cyclus normaal is?
de testen van kruidvat 2 voor 5 euro zijn erg betrouwbaar.. ook onder de vroege testers.. ik geloof dat dit het meest gebruikt word door de meiden op dit forum.. mocht die positief zijn .. kan je altijd nog een digi test van clear blue doen.. die test dan ook hoelang jebent. anders kan je miss ook naarde huisarts gaan voor een testje daar
ja idd 31 mei weet niet precies hoe me cyclus is meestal merk ik me eisprong heel erg maar heb zelf wel koude dystrofie maar dat kan er volgens de dokters niks mee te maken hebben
heb zelf 2 testen van de etos bij me moeder liggen maarja ben nu op dit moment bij me vriend weet niet ofdat ik die in een vroeg stadia kan gebruiken en de clearbleu heb ik gedaan toen ik zwanger was vorig jaar maar die gaf eerst aan niet zwanger en toen wel