Hallo meiden, Na wat surfen op internet ben ik beland op deze forum, het leek me leuk om ervaringen te delen met anderen, die ook gaan klussen!! Zelf ben ik op vrij 13 mei gestopt met de pil, gebruikte dit al behoorlijk wat jaren. Op de 16e had ik mijn menstruatie die in totaal 3 dagen duurde. Zoals ik dat dan berekend heb zou ik vandaag ongesteld moeten worden (heb ook getest : Negatief ) .. Het kan zijn na het stoppen van de pil dat je cyclus in de war is, dus ik denk er nog even niet teveel aan.. Een ding wat mij wel opvalt is dat ik nu 2 dagen last heb van mijn tepels, die doen zo'n pijn dat elke aanraking als onprettig ervaren word!! Iemand anders aanwezig met dezelfde ervaring ??? grt C
welkom op het forum zeker tijdens het ontpillen kun je voor je menstruatie dezelfde klachten krijgen als bij een zwangerschap. het zou leuk voor je zijn als het de 1e ronde meteen raak is maar dit gebeurt niet vaak.
Gezellig weer een lid op het forum!! Gevoelige tepels heb ik ook heel erg gehad na het ontpillen. Dacht steeds zou het zo zijn en neee weer niet. Zit nu in ronde 3 en begin nu mijn lijf een beetje te snappen na de pil. Ik heb de pil 11 jaar geslikt, dus moest aardig wat rommel uit mijn lijf. Moet wel zeggen dat ik me zonder pil veel prettiger voel, alleen inderdaad de eerste 2 maanden van alles gevoeld heb alleen werd ik steeds ongesteld. Nu kan ik eind van de week testen als de rode duivels er nog niet zijn. Veel leesplezier op het forum!!
@ Sheena 21 : Ja ik had al zoiets gelezen, maar ben eerder een keer 4mnd gestopt geweest en had toen niet van die overgevoelige tepels, want ze doen echt zeer gewoon!! En nee, vaak is het de eerste ronde ook niet raak en ga er ook eigenlijk helemaal niet vanuit maar toch, er is altijd een kans Eerst mijn ong maar eens afwachten .. @ Puk : Ben blij te horen dat ik niet de enige ben. Wist niet dat dat ermee te maken kon hebben omdat ik dat nog niet eerder heb gehad. Gelukkig voelen beide tepels hetzelfde dus dan zal het waarschijnlijk wel aan het ontpillen liggen.. hihi toch blijft het spannend!!! Ik hoop mijn lichaam een beetje te leren begrijpen. Ik wacht op een regelmatige cyclus, zodat ik goed uit kan rekenen wanneer mijn ovulatie is !! .. Vind het allemaal zo bijzonder hoe dat toch in mekaar steekt, en ook leuk om erover te praten met anderen!! gr C
@chiika.. ik had er ook erge last van hoor met ontpillen.. heb ook een eisprong toen overgeslagen.. en nog steeds wel kleine kwaaltjes van de pil ondanks ik in feb ben gestopt.. nu eindelijk 2 keer al een normaal cyclus gehad maar ondanks het klussen nog niet zwanger.. hoop dat je snel zwanger word,, maar hier is iig genoeg te lezen, kletsen en delen dus hopelijk vind je snel je weg hier op het forum. Welkom !! en succes met zwanger worden!
@ me83 : Ja he ? Hmm nou ja, ik moet het maar zo nemen dan als hoe het komt haha .. Ach het is niet dat ik er zo veel last van heb, maar niets moet mijn tepels aanraken want dat is gewoon niet prettig . Verder voel ik me echt kip lekker na het stoppen van de pil Dat is weer een pluspunt dan!!! Cyclus zal nog wel even duren voordat die op de goede orde weer is, maar men weet GEDULD IS EEN SCHONE ZAAK Jij ook veel succes, spannend ! grt C