Mag mijn kindje van 9 maanden wicky drinken? De wicky sinaasappel. Diksap lust hij niet, en hij heeft KMA dus mag ook niet zomaar van alles. Maar omdat er zoetstoffen enzo in zitten weet ik het dus niet zeker of het al goed is voor een baby? Groetjes Caruli
Hallo Caruli, Aan Wicky wordt suiker toegevoegd en zouden we niet aanraden voor je baby. Het is beter om drinken te kiezen zonder toegevoegd suiker. Een voorbeeld is Friso Fruitdrink, die verkrijgbaar is in twee smaken (appel, sinaasappel en banaan/ rode vruchten). Dit smaakt anders dan diksap, misschien vindt je zoontje dit lekkerder. Verder kan je misschien ook eens wat water, slappe (fruit)thee of rooibosthee zonder suiker proberen. Groetjes Linda
Hoi Linda. Ah oke, Friso fruitdrink heb ik al eens geprobeerd, maar dat is vrij dik. Water krijgt hij normaal al te drinken tussendoor, maar wilde graag wat anders geven. Anders is het zo eentonig. Rooibosthee is de enige thee die ik nog niet geprobeerd had hihi, zal die eens gaan proberen. Op dit moment krijgt hij maar 1x per dag klein beetje drinken 14:30u bij zijn koekje. Alvast bedankt voor de tips.
Hoi Caruli, De Friso Fruitdrank in de smaak rode vruchten is wat dunner. De andere kan je eventueel ook iets verdunnen met water als Mitchell dat dan beter drinkt. Succes! Groetjes Linda