Volgens mij gaat dat niet werken als je zelf schade bij je eigen inboedel aanricht,wel als je bij iemand anders iets kapot maakt.
mijn dochter had de nintendo van tafel getrokken, en die is gewoon vergoed, inclusief het fototoestel wat ze had laten vallen Het is de moeite van het proberen waard
Je kan van die stiften kopen om dat soort dingen te verdoezelen, volgens mij bij de Blokker en dat soort winkels. Het zal vast niet een supermooi resultaat hebben maar het zal er beter uitzien dan witte vlekken.
Ik heb er net schoensmeer opgedaan,en het is er ingetrokken.. Ik kan nog niks goed zien,denk pas morgen overdag's! Het is trouwens niet helemaal spierwit uitgeslagen hoor.. alleen zo'n witte waas!
Zou het dan liggen aan het soort verzekering o.i.d.? Ik weet niet beter en ook meegemaakt dat je,je eigen spullen waarmee per ongeluk iets mee gebeurd is niet vergoed krijgt,wel als een ander het thuis bij je veroorzaakt,alleen moet de veroorzaker dan zijn/haar eigen verzekering aanspreken.
Schoenenverf is permanent,dus als je bijv blauwe schoenen zwart wil hebben,gebruik je schoenenverf want anders helpt het niet. Ook als je zwarte schoenen met kale plekken weer op wil knappen,is het beste om schoenverf te nemen,zien ze er weer als nieuw uit.
ligt eraan welke verzekeraar je hebt. Wij hebben centraal beheer en die vergoedt alles, ook wat je zelf toebrengt in je eigen huis.