grappen die jij uithaald bij anderen

Discussie in 'De lounge' gestart door babs81, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babs81

babs81 Niet meer actief

Ja leek me wel een leuk topic....

Morgen hebben we een beauty arraagement, en mijn vriend wijs gemaakt dat uit hygienische oogpunt je je hele lichaam moet ontharen:D
    Een kijken hhoe hij morgen uit de douchhe komt (hheb extra schheermesjes gehaald waren in de aanbieding;))

en op ons werk (zorg , dementerende) voor de nachtdienst die bwegende poesen in de hal neerleggen.. je schrikt je kapot:p:p maar wel leuk

2. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    hahaha...ik ben zelf niet zo van de grappen...ik word altijd zelf in de maling genomen!;)

Maar ik ben ook wel erg benieuwd hoe hij uit de douche komt morgen! Hahaha!

3. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Hehehehehe , vind hem wel erg leuk :D:D Heb eens een valentijnskaartje gestuurd naar mijn zusje , en er het volgende ingezet : Ben helemaal gek van jou , zie je snel , veel liefs kusjes j ..... Ze schijnt er maanden mee bezig te zijn geweest om erachter te komen van wie het kaartje was terwijl ik het allang vergeten was om de grap te onthullen :p

4. babs81

babs81 Niet meer actief

ik ook:p arme jongen, hij zeg al... jeetje dat gaat jeuken:p

5. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

ik heb ook een keer voor de grap in de nachtdienst met een collega een zorgdossier in elkaar gezet..
    pop in een leeg bed neergelegd allemaal dingen erbij gezet rollator ed..

en dan sochtends zeggen er is een nieuwe opname en diegene heeft deze zorg nodig (lekker gecompliceerde zorg +moeilijke bewoner)

haha die gezichten om 7.00 sochtends van me andere collegas waren leuk!

6. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik had laatst op het werk tegen de assistent mannager gezegd,ik heb er genoeg van ik ga naar huis.Dus ik jas aan en loop naar buiten,rent ze me achterna van Tot hoelaat moet je dan eigenlijk,voel je je niet lekker. Dus ik draai me om en zeg, nee joh ik heb einde dienst.ze deed het bijna in de broek.

Of ik had mijn man een keer wijsgemaakt dat ik een caravan had gekocht en die stond een eindje verderop op een parkeerplaats.Dus mijn man in de auto en erheen om te kijken wat het voor iets is.Ik probeerde hem te bellen om te zeggen dat het een geintje was,maar toen lag zijn telefoon nog thuis. Ik ben er maar heengereden want ik ken mijn man. Daar aangekomen had ie een hele discussie met de eigenaar,want hij wist niet beter als dat ik hem gekocht had,maar dat ding stond niet te koop.Toen ik daar was heb ik het uitgelegd en ze konden er gelukkig om lachen.

7. babs81

babs81 Niet meer actief

hahaahhaaha die is ook geweldig... ik weet dat in "het oude" huis een lift aanwezig was en ook gezegt werd.. moeilijke bewonder.. etc... en werd vaak luikje open gedaaaan van boven na beneden..

en ketyup erbij...zown arm van de pop erdoor... en schreeuwen.. iedereen van boven schhreeuwe,,, beneden verdieping luikje open..

haaahaa schhhrik van je leven

8. babs81

babs81 Niet meer actief

:p:DGEwEldIG

9. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Hahaha super!

Ik ben ook wel een keer zo weggegaan van mn werk! Stonden ze ook erg raar te kijken! Hahaha! Terwijl ik gewoon vrij was!

Heb wel pas mn zus laten schrikken. Er was een comunicatiefoutje waardoor Finn geen fles had gekregen terwijl zij aan het oppassen was (uiteindelijk super geweest want hij zit gelijk op 3 flessen daardoor!)
    Maar toen had zij dus tegen mn moeder gezegd (half in tranen) dat ze niet geschikt was om op te passen en dat ze zelf maar niet aan kinderen zou beginnen omdat ze er toch niets van bakte e.d.
    Dus ik belde haar de volgende dag om te zeggen dat Finn vanaf die week naar het KDV gaat zodat ie tenminste te eten krijgt! Haha!
    Ze was 3 tellen stil en begon toen keihard te lachen! Ze dacht dat ik heel boos was! Natuurlijk niet! Kan gebeuren! Hihi!

10. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.163
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    bouillonblokje in de douchekop van me ouders, me ma rook naar kippensoep.

11. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Hahahaha! Die is ook erg grappig!
    Hoe kom je erop zeg?

12. babs81

babs81 Niet meer actief

wat erg:p

13. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Men vriend stond onder de douche en ik stond achter de slaapkamerdeur..(hij dacht dat ik beneden zat) en op dat moment dat hij de slaapkamer binnenliep, achter die deur weg springen..Hij schrok zich rot haha..

14. foekie83

foekie83 Actief lid

25 okt 2009
    312
    0
    0
    met douchen een emmer koud water vullen en dan de douche open trekken , gooien en weg rennen ....die gil ! widt niet dat mannen zo hoog konen gillen hahaha

daarna typisch mannen die willen je terug pakken en 2x zo erg
    deed ik smorgen de douche aan net voor die de deur uit ging
    liep naar me slaapkamer terug wachte
    zie ik een man met een grote emmer water op zijn tenen de douche deur openen en gooien .....
    maar hoorde maar niks...ik deed het in me broek achte rme slaapkamer deur ...

15. babs81

babs81 Niet meer actief

hhahaha mannen zijn zooo orgineel:p

16. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    ik ben ook zo'n echte grapjas en hou mensen graag voor de gek. vooral ook met verhaaltjes bv nieuwe auto in elkaar gereden en zo serieus blijven tot ze gaan kijken en er niets te zien is ofzo (kan heeeel lang serieus blijven! :D)
    of op het werk: een pallet van parfumafdeling: stonden allemaal zware dozen op met van dat strijkwater enzo. zij sleuren. pak ik een heeeeele grote doos die bijna niets weegt (zaten oortips ofzo in? of haarkleuringen) en ik doe alsof hij stik zwaar is, geef ik hem "met veel moeite" aan haar aan waardoor zij bijna op der bek ging :D ze verwachte een hele zware doos.. en zei op het moment dat ik hem aangaf nog heel bezorgd: Sharon, jij hoeft niet met zulke zware dozen te leuren nu :D haha :D

17. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.641
    5.954
    113
    De sleutels van de gloednieuwe auto, 1 dag oud, van mijn vriendin stiekem uit haar tas gevist en mijn toenmalige vriend de auto laten verplaatsen. Ze ging weg en nog geen 10 sec later stond ze in paniek en huilend aan de deur: mijn auto is gestolen!!

We hebben haar nog 2 keer naar buiten gestuurd om goed te zoeken want: 'joh, misschien weet je gewoon ff niet meer waar je m nou neergezet hebt?'

Haar toen toch maar verteld waar de auto stond op het moment dat ze overstuur het telefoonnummer van de politie wilde intoesten.
    Ze heeft me een week lang genegeerd:D

18. Haha, wat een super leuk topic! Ben niet zo inventief, maar ik lees graag mee, misschien kan ik wat ideetjes opdoen!;):D

19. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Hihi geweldig!

Was laatst met een man mee te boodschappen (ondersteunende begeleiding) en ivm mexicaanse griep stonden overal van die desinfecterende handzeep.....
    Wij brachten de flessen weg, en ineens moest meneeer weer naar het toillet...
    Ik heb toen dat hele handvat van die kar vol gesmeerd met van die gel , net toen ik hem weer zag aan komen.
    Dus hij pakt die kar en hij had het niet meer! Whahaha dacht toch minstens dat hij iets heel ranzigs beet had..

20. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

mijn moeder heeft 1 keer toen ik nog bij mijn ouders woonde de wcbril ingesmeerd met vaseline ofzoiets .. nou ik ging zitten... gleed er ook meteen weer vanaf..!!

Deel Deze Pagina