Hallo meiden, Na 2 weken in het ziekenhuis gelegen te hebben in verband met de zwangerschap... Kwam het slechte nieuws dat mijn schoonouders een ongeluk hebben gehad met de camper. In die camper zat ook onze hond. Ze is na het ongeluk gevlucht en we hebben haar nog niet weer gevonden Wel gezien, maar ze is volgens ons erg getraumaiseerd. Het ongeluk is zondag aan het eind van de middag gebeurd op de A31 in Duitsland richting Oberhausen. We zoeken onze Mechelse herder genaamd Deedee. Ze is het bos in gevlucht, helaas een bos van 245 hectare. Foto krijg ik helaas niet geupload. We zijn opzoek naar tips en mensen die ons op alle andere mogelijke manieren zouden kunnen helpen? Alvast bedankt.
foto is wel handig meid, misschien kan iemand je helpen om die te uploaden. Heel veel succes en sterkte in ieder geval. Neem aan dat je via Amivedi enzo al gezocht hebt?
och meis, wat vreselijk...politie al om ideeën gevraagd? misschien kunnen ze meedenken.. dierenbescherming?... pfoe... en wanneer hebben jullie haar voor het laatst gezien.. echt die zondag ten tijde van het ongeluk? ik zou naar de desbetreffende plek gaan en roepen, eten mee, brokjes laten rammelen etc... heel veel sterkte meid!!
wat erg! misschien kan je betreffende asiels in de buurt daar de foto sturen van je hondje en gemeente daar bellen/mailen incl foto, ik denk dat dat je daar misschin wel een heel eind mee komt ik hoop voor je dat deedee snel en ongedeerd terug komt
Dit hebben we al geprobeerd.. Ze rent steeds van de mensen weg. politie heeft na het ongeluk ook geholpen met zoeken. Mn vriend gaat elke dag naar de plek toe om te kijken. Ze hebben nu ook voer neergezet in het bos en gaan rustig wandelen om te kijken of ze haar kunnen vinden... Ik vind het zoo erg, ik mocht na 2 en halve week in het ziekenhuis gelegen te hebben naar huis en het is zooo leeg
oh wat erg meid, zou me ogen open houden. weet je ook waar het ong was. we wonen er in de buurt namelijk maar 31 richting oberhausen is groot en er is veel bos daar. dus kan best dat we aan hele andere kant zitten.
Oh wat vreselijk Heeft ze een chip? Dan weten ze in ieder geval bij wie ze thuishoort als ze haar vinden. Ach wat moet dat arme beestje geschrokken zijn! Zijn je schoonouders wel oke? Hebben ze niks aan het ongeluk overgehouden? Hopelijk gaat het allemaal goedkomen (en hoef je ook niet meer het ziekenhuis is vanwege je zwangerschap).
Verschrikkelijk.Ik hoop dat jullie Deedee snel vinden. Misschien iets van huis met haar geur of jouw geur bij een bak voer etc zetten?Ze zal wel erg bang zijn nu. Zo zielig....
Wat vreselijk voor jullie, ik moet er niet aan denken Is ze gechipt? Of heeft ze een tattoo? Dan is ze in ieder geval te identificeren! Ik zou zoals al eerder opgemerkt is inderdaad alle asiels in de omgeving aanschrijven met foto. Ik hoop dat ze snel weer terecht is, arm dier Sterkte!
ik zeg net tegen mijn vriend als we weten waar ze is gezien wil ik best even naar oberhausen rijden om te gaan zoeken
Jeetje wat ontzettend rot zeg. Ik weet hoe het is want onze kat is al bijna een week vermist Hopelijk vind je snel je hondje terug.
Heel lief! Maar ik denk dat het weinig nut heeft. Maar echt heel erg lief! De boswachter is op de hoogte, we hebben overal flyers opgehangen. Alle omwonenden zijn ingelicht en inderdaad de asiels en dierenartsen op de hoogte gebracht. Ze heeft wel een chip. Dus dat is inderdaad wel fijn. Bedankt voor alle berichtjes! Ik hoop dat er nog meer tips komen Het ongeluk is volgens mij ten hoogte van Emsburen gebeurd.